Favoritele lunii iulie




   Finalul lunii iulie anunţă că e timpul pentru lista favoritelor, dar şi că vara s-a scurs cel puțin pe jumătate. S-au strâns câteva noutăţi pentru această postare, iar multe dintre ele sunt produse foarte accesibile. Pe unele dintre ele le-am folosit şi în alte rânduri, mi-am amintit de ele şi le-am cumpărat iar.

    Încep cu loţiunea cu unt de cacao de la Palmers, cea care mi se pare cea mai bună cremă de corp încercată până acum. Este hidratantă, oferă pielii un aspect uniform şi miroase a cacao, cât se poate de natural. Pentru că mi-a plăcut aşa mult, nu e de mirare că mai am doar un sfert de flacon deşi l-am desfăcut în urmă cu o lună. Primeşte toate laudele din partea mea şi va fi cumpărată din nou.
    Uleiul de cocos de la Solaris l-am folosit în măştile de păr. Varianta cu pompă e mai igienică decât cea la borcan şi graţie sistemului de dozare nu mai risipesc uleiul. Masca mea preferată în această perioadă e cea cu gălbenuş de ou, ulei de cocos şi ulei de ricin, aplicată cu 2 ore înainte de spălarea părului pe întreaga poadoabă capilară. Acum sunt la mare și folosesc uleiul și pe post de produs after sun, hrănește intens pielea uscată de soare, sare, apa cu clor.
    Am ajuns la uleiul de ricin, cel pe care l-am cumpărat dintr-un magazin naturist. Uleiul de ricin e bun pentru a-mi menţine scalpul sănătos, folosit de unul singur pe lungimea firului de păr nu-i deloc potrivit pentru mine, căci usucă.
     Am cumpărat din nou uleiul pentru bebeluşi de la Apimond. Pe perioada verii torn câţiva stropi în gelul de duş şi astfel scap de orice senzaţie de uscăciune a pielii. Dacă vreau să folosesc şi lama de ras în acest timp, atunci nici nu mai am nevoie de vreun gel special. Acest ulei conţine doar ingrediente naturale şi îmi place pentru că nu are mirosul acela puternic, pudrat, specific produselor pentru bebeluşi din supermarket. Tot în iulie am cumpărat şi un nou gel pentru igiena intimă de la această firmă, am pierdut şirul flacoanelor consumate, cert este că îl aleg mereu pentru că e foarte delicat şi, fiind dens, mă ţine cel puţin 2 luni.
    Ziua am folosit crema pentru protecţie solară de la Piz Buin, atunci când am stat mult în soare, iar seara m-am răsfăţat cu crema de noapte Andalou (recenzie aici). Pe cea din urmă am cumpărat-o din nou pentru că tubuleţul mi s-a terminat.



    Trei produse ce se găsesc în orice supermarket fac şi ele parte din preferatele lunii iulie. Două dintre ele sunt produse Dove, un antiperspirant fără alcool ce oferă protecţie şi păstrează pielea uscată şi balsamul de păr Intensive Repair pe care l-am mai avut de câteva ori şi în anii trecuţi. Descurcă repede părul şi îl lasă uşor de pieptănat. E basic, ca să zic așa, face ceea ce trebuie să facă un balsam de păr și are un preț accesibil oricui.
   Măştile cu gălbenuş şi ulei se clătesc mai greu din păr. Şamponul Head&Shoulders mă ajută să îndepărtez amestecul dintr-o singură şamponare. Nu-l folosesc în mod regulat pentru că îmi usucă părul pe lungime, dar pentru îndepărtat măşti uleioase mi se pare foarte eficient.


  
   Am consumat cu plăcere două sortimente de ceai de la ArtaCeaiului: Cranberry Strawberry (cu gust bogat de fructe roșii) și Pina Colada (cu gust exotic, similar celui al faimosului cocktail). Pe lângă acestea, ceaiul de mentă din Lidl nu mi-a lipsit în nicio zi, uneori consum 2-3 cești cu această infuzie foarte mentolată și răcoritoare.

Comentarii

coco a spus…
sunt total de acord cu alegerile tale!
Rox a spus…
Poti sa imi spui te rog exact in ce mod folosesti uleiul de ricin pe scalp? cat il lasi si cate picaturi pui?
Toma Aurora a spus…
Folosesc o lingurita, adica in jur de 5 ml. Il masez cu degetele pe intreg scalpul, pret de cateva minute. Il las sa actioneze 2-3 ore inainte de spalare, iar cand timpul imi permite il las peste noapte (destul de rar se intampla asta).
Semblog a spus…
Am vazut de curand ca uleiul de cocos vine acum in recipient cu pompita. Mai am putin din varianta veche si abia aștept sa iau la flacon.xoxo
Toma Aurora a spus…
Coco, mă bucur!
Toma Aurora a spus…
Mădă, e mai simplu de folosit astfel, s-au gândit bine cei de la Solaris. Borcănelul era incomod de transportat și uleiul se prelingea pe lângă capac.
Cristina a spus…
Am folosit si eu ceaiurile si mi-au placut.
Toma Aurora a spus…
Sunt foarte aromate și potrivite pentru zilele toride dacă sunt servite reci :).