Wishlist Iherb




    Săptămâna aceasta am plasat o nouă comandă pe Iherb și cu ocazia asta am verificat și wishlist-ul pe care îl am salvat pe site. În mare parte e format din suplimente nutritive, iar asta pentru că Iherb e alegerea principală când vine vorba de cumpărat astfel de produse. Mulți ani am luat suplimente din farmaciile de la noi, dar am devenit tot mai nemulțumită de concentrațiile mici ale capsulelor și de prețurile ridicate. Pe lângă suplimente, produsele cosmetice și ceaiurile fac mereu parte din comenzile mele, sunt câteva pe care sigur ați observat că le comand cu regularitate, cum ar fi produsele Kiss my face, Jason și ceaiurile Twinings.

 


   O cură de 10 zile cu ulei de krill, luat în format travel size tot de pe Iherb, m-a convins că acest supliment e musai de trecut pe listă. Uleiul acesta e similar celui de pește, doar că are un conținut mai ridicat de omega 3 și nu are gust neplăcut. Am găsit o variantă mai accesibilă la Doctor's Best, eu am consumat-o pe cea de la Dr. Mercola în trecut.
   Acizii grași esențiali precum omega3 sunt buni nu doar pentru buna funcționare a organelor interne, ci și pentru piele și păr, în special în cazul persoanelor ce observă semne de îmbătrânire ale acestora.




   După experiența pozitivă pe care am avut-o și continui să o am cu masajul uscat al corpului, m-am decis să cumpăr și o perie specială pentru masajul tenului. Masajul uscat se practică pe pielea perfect uscată, după care se face baie pentru a înlătura toate celulele moarte rămase la suprafață după terminarea masajului. Masajul pe pielea uscată nu se recomandă dacă suferiți de acnee într-un stadiu avansat, aveți tăieturi, răni sau iritații.





    Produsele pe bază de cărbune sunt recomandate persoanelor cu porii largi și tenul gras, pentru că reușesc să curețe în profunzime pielea de impurități. Despre masca Adama am citit doar recenzii pozitive, iar prețul mi se pare ok pentru cantitatea de produs din flacon. O să revin cu impresii despre ea, căci sigur se va afla în coșul de cumpărături la următoarea comandă.




    Fugeam de fardurile de obraz până în această vară, însă de când am renunțat la fondul de ten am început să mă împrietenesc cu ele. Și le aplic aproape zilnic, peste crema de protecție soalară. Sunt în căutarea unuia trandafiriu, cu reflexii aurii, iar cel din gama Argan Wear mi se pare nu doar potrivit ca nuanță, dar și arătos ca aspect.




    De la Physician's Formula mi-au atras atenția și seturile formate din câte trei creioane jumbo pentru ochi. Cele din setul Warm Nude Eyes sunt două nuanțe calde de maro și un ton intens de negru.


    De la Jason doresc să încerc și sortimentul de pastă de dinți cu scorțișoară, după ce luni bune am folosit variantele Powerful Peppermint și Sea Fresh. Jason fabrică cea mai bună pastă de dinți fără fluor, după părerea mea, iar raportul calitate/cantitate/preț este excelent. Un tub mic (85 grame) mă ține 2 luni, unul mare (170 grame) 4 luni.
    Scorțișoara e des folosită în străinătate în prepararea produselor pentru igiena dentară, la noi nu prea s-a îndrăznit să se treacă peste clasicul gust mentolat.


    Dacă nu ați mai plasat comenzi pe Iherb, puteți beneficia de o reducere de 5$ folosind codul URO424, indiferent de valoarea comenzii voastre. În plus veți mai primi 10% bonus din valoarea cumpărăturilor, sumă pe care o puteți folosi la următoarea comandă.
    Coletele Iherb sunt livrate din SUA, ajung la poşta locală şi nu se plătesc alte taxe cu excepţia celor de transport (16 lei pentru comenzi de peste 80 lei). Livrarea pachetelor durează 2-3 săptămâni. Plata se poate face cu un card în lei, nu este nevoie de unul în valută, căci banca va face automat conversia.


Comentarii