Ultimele cumpărături


   Până pe 18 iulie cei de la Elefant au transport gratuit pe site, indiferent de localitatea de destinație și de valoarea comenzii. Așa că m-am lăsat tentată de prețurile foarte bune de pe site și mi-am luat loțiuni de protecție solară și cărți. Curierul mi-a adus pachetul în 24 de ore, deși locuiesc în provincie. Nu mă așteptam ca livrarea să dureze așa puțin, mai ales că în prezent magazinul online e foarte popular și comenzile sunt în număr mare. Nu știu cum a reușit Elefant să se relanseze după o lungă perioadă în care decăzuse ca nivel al vânzărilor, dar în prezent e dinamic și reducerile practicate sunt pe bune. 

    Îmi plac produsele Piz Buin pentru protecția solară, dar uneori mi se par puțin cam scumpe și caut variante mai accesibile, mai ales că aceste cosmetice se consumă repede pe timpul verii. Însă prețurile mici de pe Elefant m-au convins să comand crema de față împotriva alergiilor cu SPF30. În alte magazine (Aoro, 1001cosmetice, în farmacii) prețul acestei creme este de 50-65 lei, iar eu am cumpărat-o cu doar 26 lei. Citisem că este recomandată tenurilor grase și prima mea părere este că formula sa e lejeră și bine tolerată de tenul meu uleios. Ce nu-mi place în mod deosebit e mirosul, însă acesta dispare după o oră de la aplicare.
    Când comandam de pe FragranceDirect, luam adesea produse St. Moitz și Malibu, pentru că în UK erau mai ieftine ca la noi. Acum ambele branduri se găsesc pe Elefant, tot la prețuri reduse. Loțiunea Malibu cu SPF30 este rezistentă la apă și are un miros neutru. Am plătit pentru ea tot 26 lei. M-a atras ideea de produs rezistent, ce nu mai trebuie aplicat după fiecare ieșire din apă.
    De pe lista de cărți pe care doream să le cumpăr în această lună am tăiat Ferma Animalelor de George Orwell, o lucrare pe care abia aștept să o citesc. Am găsit-o și pe ea la preț redus pe site.



   De pe Choies.com mi-am cumpărat bluza neagră cu broderie din imaginea de mai sus. O văzusem la Sincerely Jules, deținătoarea unui blog din afară pe care o urmăresc cu interes. Eu am optat pentru bluza în varianta aproape opacă, știu că mai este una din material transparent. A costat 25$, momentan nu mai este disponibilă pe site.



   Iubesc lenjeria intimă de calitate, iar dintre magazinele online recomand cu mare drag Astratex. Ați mai citit despre acest magazin pe blogul meu, eu l-am descoperit în urmă cu un an, atunci când sora mea și-a comandat niște lenjerie deosebită de la ei. Mă bucur că au reușit să păstreze tiparul inițial, cu reduceri consistente și vânez constant promoțiile de pe site. În acest weekend, de exemplu, au 40% reducere la lenjeria pentru forme voluptoase.

Comentarii

Unknown a spus…
Pret foarte bun pentru lotiunea cu SPF
Toma Aurora a spus…
Irina, la fel consider şi eu.