Review: Şampon 2chic de la Giovanni



   În urmă cu o lună primeam şamponul 2chic de la Giovanni în pachetul cu o comandă de pe Iherb. De atunci l-am folosit de suficiente ori pentru a-mi face o părere despre el şi concluziile pe care le-am tras sunt împărţite. De mult timp caut să găsesc un şampon cu ingrediente naturale care să corespundă așteptărilor mele, însă nu am descoperit niciunul care să merite cumpărat a doua oară.

   Părul meu nu este unul capricios de la mama natură. Deşi e ondulat, nu-i aspru. Nici probleme cu scalpul nu am, mătreaţă am făcut ultima oară prin adolescenţă. Se îngraşă destul de repede, dar măcar se prezintă decent timp de 2 zile după spălare şi mă declar mulţumită. Ce nu-mi place la părul meu e că se îmbâcseşte uşor de la produse prea hidratante, unele balsamuri de păr, ba chiar şi de la anumite feluri de vopsea. De aceea şamponul e esenţial pentru mine. Dacă nu-mi curăţă cum trebuie părul, nu-i cale să devenim amici.
    2chic de la Giovanni e un produs foarte bine cotat de către clienţii Iherb şi asta m-a determinat să-i dau o şansă. Nu a costat mult, pentru un flacon de 250 ml am plătit 25 lei, iar şamponul s-a dovedit a fi foarte concentrat şi prin urmare e un produs economic. Miroase plăcut, dulceag, a cocos, însă mirosul său nu se păstrează în păr după clătire.
    Şamponul are consistenţa unui gel dens şi se transformă într-o bogată spumă cremoasă în timpul masării pe părul ud. Pentru un produs fără SLS face neaşteptat de multă spumă, eu mă aşteptam să fie nevoie să şamponez de două ori consecutiv, dar nu s-a pus problema.
   2chic îmi păstrează părul foarte curat la rădăcină între spălări, este primul şampon la care am observat rezultate evidente din acest punct de vedere. Însă mi-l usucă puțin pe lungime , mi-l încâlceşte şi dacă nu folosesc un balsam după şamponare îmi vine greu să-l descurc. 



   Deși nu pentru asta a fost conceput, în două rânduri am fost nevoită să-l folosesc pe post de gel de ras și din punctul meu de vedere întrece performanțele cosmeticelor special formulate pentru asemenea întrebuințări. Este foarte cremos, textura gelatinoasă se păstrează și în timpul masării pe piele și asta îl face potrivit pentru epilare. Ca produs de curățare a părului mi se pare ok, m-aș fi declarat cu adevărat mulțumită dacă nu mi-ar fi încurcat deloc podoaba capilară.

 

Comentarii

bydee-make-up a spus…
Eu nu m-as fi gandit sa-l folosesc pe post de gel de ras. Esti foarte ingenioasa! ;))
Cred ca mie mi-ar placea. As putea sa trec peste faptul ca usuca, daca este atat de eficient in privinta curatarii radacinii. :D
Pupici
Unknown a spus…
off de cand tot caut si eu un sampon care sa faca fata problemei mele, si anume matreata..si tot nu am gasit.. ai vreo recomandare?
Unknown a spus…
si daca tot esti familiarizata cu Iherb, zi-mi te rog, de ce acum la a2a comanda transportul cel mai ieftin e 32.77 ron?? prima data cand am comandat a fost 15 ron. asa e transportul de acum??
Toma Aurora a spus…
Bună! Costul transportului e de 16 lei pentru comenzi mai mari de 20$ (cca. 80 lei). E o modificare făcută recent pe site.
Toma Aurora a spus…
Irina, nu știu ce să îți recomand, pentru că nu am mai făcut mătreață din liceu.
Toma Aurora a spus…
Diana, curăță cum trebuie rădăcinile, acesta este un mare plus al șamponului. Pentru ras e bun si balsamul de par, dar nu la fel ca acest șampon.
Te pup, draga mea!