Shopping Day




    FashionDays a devenit pentru împătimiții de shopping una dintre destinațiile principale, iar motivele pentru succesul său nu sunt puține. Eu îi trec pragul virtual adesea și de fiecare dată mă las tentată să descopăr branduri noi. Campaniile desfășurate în magazinul online se schimbă periodic și astfel mă pot bucura de prețuri bune pentru produsele dorite.
    Principalele avantaje de a comanda de pe Fashion Days sunt actualitatea colecțiilor, reducerile semnificative și costul de transport unic (15 lei indiferent de valoarea comenzii). Acestea, plus faptul că produsele sunt disponibile în multe mărimi, m-au convins să rămân client fidel în ultimii doi ani.


   Cea mai recentă comandă a fost compusă din două bluze și o fustă din denim, decorată cu dantelă din bumbac. Perfecte pentru temperaturile de afară și foarte ușor de integrat în ținutele de vară.
   Bluza albastră B.Young are mâneci scurte, iar în spate croiala sa este de rândunică. E lucrată dintr-un material fin, subțire. Nu eram familiarizată cu articolele acestui brand, însă bluza mi se pare de calitate foarte bună și am să-l am în vedere și pe viitor.
   Fusta din denim, cu fermoar lateral și năsturei din lemn e un produs Blend She lucrat integral din bumbac. Am ales-o datorită croielii lejere, cu aspect vintage, și detaliului de la bază, acea bandă din dantelă albă. Știți cât de mult îmi place dantela, nu pot să-i rezist în condițiile în care e de calitate. Acest gen de fustă e potrivit pentru zilele în care dorim să purtăm ceva comod, pentru o ieșire prin parc, o zi lungă la birou sau un picnic la iarbă verde. 
   

   Cum rozul este una dintre culorile mele preferate, nu e de mirare că o bluză roz Diesel a poposit în coșul de cumpărături. Hainele Diesel sunt destul de scumpe chiar și la reducere, însă și materialele sunt pe măsură. În prezent bluzele sunt reduse pe Fashion Days cu cca 60%.
   Bluza are mânecă scurtă și o croială crop. Culoarea am ales-o pentru că am considerat că se va potrivi bine cu nuanțele clasice ale jeanșilor, dar și cu fuste albe din dantelă.


    Dacă bugetul vostru alocat cumpărăturilor nu este unul foarte mare, găsiți sute de articole interesante în categoria reducerilor de vară (vezi aici). Produsele costă sub 100 lei, iar eu am zărit foarte multe rochițe drăguțe reduse cu 90%, la doar 49 lei.




 

Comentarii

bydee-make-up a spus…
Sa te bucuri de noile achizitii!
Fusta mi se pare pur si simplu adorabila iar detaliile sale m-au cucerit! :)
Pupici