Review: Pastele de dinți SPLAT



   Pastele de dinți fără fluor devin tot mai populare în țara noastră și asta nu ar trebui să ne surprindă. Deși au prețuri mai ridicate, sunt blânde cu gingiile și, pe termen lung, pot împiedica apariția a numeroase afecțiuni gingivale. Folosesc paste de dinți fără fluor de mult timp, mai exact de când mi-am operat ambele maxilare. După părerea mea curăță la fel de bine dinții precum cele obișnuite, fără a agresa vreo parte din cavitatea bucală. Acum, când folosesc pastă din comerț, am impresia că mă spăl cu detergent, așa de tare simt diferența.
   Am avut ocazia să folosesc și pastele de dinți fără fluor de la SPLAT și îmi plac, însă le-aș plasa neapărat printre favorite. Mai bune mi se par cele de la Jason, Manuka Health sau Cattier.


   Pasta de dinți SPLAT se vinde în farmaciile Sensiblu și este disponibilă în multe variante, una dintre cele mai surprinzătoare fiind cea cu chilli. Eu am testat variantele Blackwood (cu cărbune), Love ( cu gust dulce de zmeură) și Sea Minerals (cu un gust mentolat).

    Blackwood este o pastă de dinți neagră ca smoala, ce conține cărbune cu proprietăți antiinflamatoare și mentă pentru o respirație proaspătă. Mie mi se pare că miroase puțin a tutun, de aceea uneori o evit, în ciuda faptului că îmi curăță foarte bine dinții și aparatul dentar. Nu rămâne neagră până la final, devine gri pe parcursul periajului. Personal nu aș cumpăra-o din pricina mirosului.

   Love este o pastă de dinți sub formă de gel de culoarea zmeurei. Cu sclipici! Are gust dulce de fructe, dar și ușor mentolat. Respirația rămâne proaspătă mult timp după periaj și dinții se simt foarte curați. Este favorita mea dintre sortimentele încercate, dar mi se pare o pastă de dinți pentru femei, din cauza gustului și a culorii. În timpul periajului se formează o spumă bogată, roz!

   Sea Minerals este un gel verde, cu gust de menta mediu ca si intensitate. Ca și celelalte, face o spumă colorată, de data aceasta într-un vernil pastelat.

   Toate sortimentele se vând în tuburi frumos colorate și au un conținut de 75 ml. Prețul unuia se învârte în jurul sumei de 30 lei și, după cum am menționat, produsele Splat pot fi achiziționate din farmaciile Sensiblu din țara noastră.
   Nu le plasez printre preferate pentru că nu-mi plac aromele lor în mod deosebit, prefer pastele de dinți mai consistente și nici raportul cantitate/preț nu mi se pare cel mai avantajos. Din pasta de dinți neagră am consumat jumătate de tub în 2 săptămâni. Ca o comparație, pe o pastă de dinți Jason de 170 gr plătesc doar 20 lei pe Iherb și mă spăl cu ea 3-4 luni.


Comentarii

Roxana Scripca a spus…
Am avut-o si eu pe cea neagra si nu mi s-a parut ca albeste dintii asa cum promitea , de asemenea am avut-o si pe cea de la Jason care imi place mult mai mult, mai ales pentru senzatia aia de sinti curati curati, pe care limba iti aluneca , nu stiu cum sa explic, dar senzatia aia eu nu am mai avut-o decat cu aceasta pasta de la Jason( varianta antiplaca si pentru albire )
Mihaela Pojogu a spus…
Mie mi-a placut atat Splat, varianta neagra, cat si Jason, mai ales la reducere. De cumparat pe iherb nu m-am incumetat pana acum.