Accesorii pentru vară





   Statisticile arată că vara femeile fac mai mult shopping ca oricând și că obișnuiesc să aibă în garderobă până la de trei ori mai multe haine subțiri decât cele pentru iarnă. Ne place să ieșim mai des, să profităm de vremea de afară, iar asta înseamnă mai multe ținute purtate ca în restul anului. Mă regăsesc în toate acestea, ba chiar aș spune că exagerez uneori cu shoppingul de rochii și bluze subțiri, însă n-am niciun regret! Mă las ușor ispitită din ce văd în magazine, iar faptul că intru mereu în contact cu noutățile de sezon nu mă ajută cu nimic. 

   Colecția de accesorii pentru vară de la Meli Melo mi-a făcut o impresie foarte bună. Cu excepția bijuteriilor, care nu m-au captivat, am descoperit o gamă de accesorii de păr, costume de baie și genți de vară deosebite. Iar prețurile mi se par printre cele mai decente: seturi de agrafe sub 20 lei, costume de baie sub 100 lei, genți sub 150 lei.
   Preferatele mele sunt poșetele, le-am studiat cu atenție și mi-a plăcut abordarea modernă a colecției. Am regăsit modele circulare, poșete-plic decorate cu mărgele și franjuri, gentuțe cu motive folclorice, genți cu aer retro, clutch-uri colorate, foarte chic.
   Costumele de baie se numără printre cele mai ieftine pe care le-am zărit pe piața online, iar modelele sunt reușite. Găsim costume cu print floral, cu slip cu talia înaltă, seturi în două culori.
   De acum articolele se pot comanda și din magazinul online, iar transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 100 lei



















Comentarii