Wishlist SheIn

Rochie: aici/ Pantofi: aici/ Poșetă: aici

   Nu întâmplător am ales să scriu din nou despre SheIn. Au reduceri în această perioadă, iar în campania Big Sale găsim haine și accesorii mai ieftine cu până la 80%. Iar cele două coduri de reducere despre care am scris nu demult pe blog, și pe care le regăsiți la finalul articolului, pot fi folosite inclusiv pentru comenzi ce conțin produse din categoria reducerilor.
   Am selectat câteva lucruri pe care le-aș purta în acest final de primăvară la o ieșire în oraș. Am mers pe o combinație bleu-gri, mi se pare potrivită pentru o după-amiază însorită, e curată și simplă. Poșetuța îmi place în mod deosebit,o voi comanda de pe site cu următoarea ocazie.

   Pentru zilele de vară am ales articole cu aer boho, bune de împachetat atunci când plecăm în vacanță. Bluza neagră, cu broderie și volănașe, o am deja, îmi place foarte mult și sper să vi-o arăt și într-o ținută pe blog. Eu aleg să o port cu alte articole negre și cu accesorii și încălțăminte de culoare maro. Broderia face casă bună cu tonurile închise de maro. Am inclus-o și pe ea în lista de dorințe pentru că este foarte drăguță și iubitoarele stilului boho cu siguranță o simpatiza zărind-o în colaj!

   Motivele pentru care obișnuiesc să comand atât de des de pe SheIn sunt:
   -prețurile foarte avantajoase;
   -gamă largă de produse;
   -articole cu aspect modern, ce urmează tendințele;
   -calitatea decentă a hainelor ( sunt și excepții, de aceea fiți atente la detaliile din tabelul de prezentare);
   - livrare gratuită pentru comenzi mai mari de 30$.
   Pe lângă toate acestea, aș mai adăuga și că de regulă comand online (și nu doar de pe SheIn), pentru a avea ceva deosebit față de oferta din mall-uri. Și cu toate că sunt genul care petrece mult timp și în magazinele fizice, foarte rar cumpăr din acestea. Merg în special pentru a urmări tendințele, iar mai apoi caut variante similare, mai deosebite și de preferat și mai accesibile în magazinele online.

Bluză neagră: aici/ Geantă: aici/ Pantaloni: aici/ Sandale: aici
Costum de baie: aici/ Flip flops: aici/ Brățară: aici


Comentarii