Noutăți Iherb



   Loțiunile Lubriderm au fost create special pentru persoanele cu pielea foarte uscată. Promit o hidratare profundă și o compatibilitate optimă cu pielea sensibilă. Sunt disponibile de acum și pe Iherb în numeroase variante: cu unt de shea, pentru protecție solară, pentru calmare post-epilare, pentru piele deshidatată, pentru bărbați. Prețurile sunt foarte convenabile, un flacon la 400-700 ml costă în jur de 30-40 lei.






    Burețeii Konjac de la Andalou sunt acum disponibili pe site. Un set de doi bureței costă în jur de 27 lei. Aceștia ajută la curățarea și exfolierea blândă a tenului și pot fi folosiți cu sau fără un produs spumant. Eu am avut o variantă cu extract de cărbune, specială pentru tenul gras. Un burețel konjac trebuie schimbat cam la 2 luni în cazul în care îl folosim zi de zi.



   Produsele Miss Spa sunt ideale pentru răsfățul de la finalul săptămânii. Printre noile produse adăugate regăsim măști de față și mănuși pentru hidratarea intensă a mâinilor uscate. În plus, au prețuri accesibile și arată foarte drăguț!


   În grila Iherb au fost introduse recent celebrele produse Roc, la prețuri cu 20-30% mai mici ca cele din România. Mi-au atras atenția dischetele demachiante ce promit exfolierea delicată a pielii și crema de noapte pentru ten sensibil. De la această firmă am încercat un singur produs cosmetic, un fond de ten anti-aging despre care am scris și pe blog, Retin-Ox. Un produs potrivit mai degrabă tenurilor mature sau foarte uscate, căci oferea hidratare pielii și un aspect luminos.



   Oferta de produse pentru machiaj s-a îmbogățit cu cc cream-ul de la Physicians Formula. Promite estomparea ridurilor fine, a porilor largi și a cearcănelor printr-un singur gest. Un flacon costă 50 lei.

   Comenzile Iherb sunt expediate din Statele Unite și ajung la oficiile postale locale, nu la vamă. Nu se plătesc taxe suplimentare cu excepția celor 4$ pentru transport.  
   Plata se poate face cu un card în lei, banca va face automat conversia în dolari.
   Mie coletele îmi ajung în 2-3 săptămâni și până în prezent nu mi s-a rătăcit niciunul.


   Dacă nu ați mai plasat comenzi pe site, puteți beneficia de o reducere de 5$ folosind codul URO424, indiferent de valoarea comenzii voastre. În plus veți mai primi 10% bonus din valoarea cumpărăturilor, sumă pe care o puteți folosi la următoarea comandă.

Comentarii

Unknown a spus…
am dat prima comanda si abia o astept!! cu siguranta voi deveni clienta fidela, mai ales ca sunt multe produse care nu se gasesc la noi, si sunt la preturi accesibile!
Toma Aurora a spus…
Bună, Irina!
Să folosești cu plăcere tot ce ți-ai cumpărat.
Și eu comand din aceleași motive. Unele produse se găsesc mai nou și la noi, dar prețurile sunt uneori și duble față de Iherb.