Lacurile de unghii sidefate Yves Rocher


    Cunoașteți pasiunea mea pentru produsele Yves Rocher. Cu excepția celor pentru ten, care nu pot spune că m-au impresionat, îmi plac aproape toate cosmeticele vândute de această firmă. Iar lacurile lor de unghii nu mi-au lipsit niciodată. Sunt accesibile, vin în sticluțe mici (5 ml) și cochete, sunt disponibile într-o gamă largă de culori și au o calitate foarte bună!
   Azi mă voi concentra asupra lacurilor Yves Rocher cu aspect sidefat. Acestea nu sunt perfect opace, însă arată deosebit pe unghie, oferind un finish curat, îngrijit. Pot fi folosite fără rețineri pentru o manichiură franțuzească, nuanțele fiind delicate, parcă special create în acest scop.


   Pentru exemplificare am ales nuanța Pepene galben sidefat, un roz piersică foarte discret, cu străluciri perlate. L-am aplicat în două straturi, iar manichiura a fost perfect uscată în 5 minute. 
   Nuanțele sidefate pot fi recunoscute ușor, toate au termenul „sidefat” în denumire (ex: Magnolie sidefată, Bujor sidefat).
   Grație pensulei mari, sub formă de evantai, aplicarea se face foarte rapid. Yves Rocher a căutat de-a lungul vremii să aducă îmbunătățiri pensulei, iar varianta actuală este una dintre cele mai moderne de pe piață.
   Pe unghiile mele, lacurile Yves Rocher rezistă 4 zile. Comparativ cu multe alte oje, la acest capitol excelează. Având unghiile destul de subțiri, un lac de unghii începe să sară după 2 zile, însă de data aceasta nu-i cazul. Pentru o mai bună rezistență, aplic top coat-ul cu efect de gel Yves Rocher după 3-4 zile de la aplicarea ojei și pot prelungi rezistența acesteia cu încă 2 zile.
   Formula se păstrează fluidă în timp, eu am desfăcute sticluțele încă din luna decembrie, de când produsul s-a lansat în țara noastră.

   O sticluță de ojă costă doar 10 lei și poate fi comandată direct din magazinul online Yves Rocher.

Comentarii