Bunătăți Solaris


   Înainte de sărbători am primit un nou pachețel cu bunătăți din partea echipei Solaris. Acest brand are o relație deosebită cu bloggerii și dorește ca prin intermediul lor să facă cunoscute noutățile lansate sau produsele cu un real potențial. Solaris a devenit un nume tot mai cunoscut pe piața produselor bio și renumele său este în creștere.  Eu mărturisesc că adesea când sunt plecată într-un oraș nou și nu știu ce să mănânc, intr într-un DM sau într-un magazin cu produse naturiste și iau fructe uscate și biscuiți Solaris. Tentații dulci este mixul meu preferat de fructe, iar biscuiții cu scorțișoară și sărățelele picante (care nu-s picante!) sunt snaksurile mele favorite.
   În acest pachet-cadou am descoperit atât produse pe care le cunoșteam, cât și unele noi. 

    O noutate inclusă a fost pudra de cacao, varianta mai grasă (20-22% grăsime). Datorită conținutului bogat de grăsimi, are un gust foarte intens și este foarte bună preparată cu lapte.  După cum am mai menționat pe blog, sunt adepta alimentației bogate în grăsimi neprocesate, din surse naturale,  nu consum decât lactate foarte grase, iar acest lucru nu-mi afectează în niciun fel silueta pentru că fac multă mișcare. Chiar și în perioada în care am ținut dietă și am slăbit peste 10 kg am mâncat alimente bogate în grăsimi. 
   Musli Mix fără zahăr se poate consuma ca atare sau cu lapte. Eu îl prefer ca snack, este un amestec delicios de musli, semințe și fructe uscate.
   Hai la birou este tot un mix, face parte din colecția de snacksuri recent introdusă de Solaris în grila de produse. Fiecare pachet conține gustări diferite. De exemplu, în Hai la birou găsim biscuiți, cereale și fructe uscate. Pachetele sunt ideale pentru a fi luate în vacanță, la muncă sau la școală și costă între 9 și 12 lei.
    Din Măciniș pentru lăptic fac dimineața un terciuleț cu lapte. Adaug banane și zahăr. Este o variantă foarte sățioasă și uneori o consum și pe post de cină, când vreau să-mi pregătesc ceva în mai puțin de 5 minute. 
    Îndrăgitul ulei de cocos stă ascuns în borcanul mic, de 40 ml, excelent pentru a fi folosit pe post de mască de păr (pre-șamponare), sau ca demachiant pentru ten și ochi. Am observat că este un trend să îți pui o linguriță de ulei de cocos în cafea, ajută la digestie și se obține mai multă energie. Am încercat și eu și gustul mi se pare delicios!



   Suntem în plin sezon al salatelor și un mix de fibre, semințele de chia sau sarea roz pot oferi un plus de savoare preparatelor din legume proaspete. Sarea am mai folosit-o, se dizolvă mai greu din pricina cristalelor mari, însă puteți pisa câteva bucăți cu o lingură sau un ciocănel și abia apoi să o presărați pe deasupra salatelor. Ce are în plus față de sarea obișnuită? Un gust salin aparte, mineralizat.

Comentarii

Claudia's Choice a spus…
Si mie imi plac mult produsele de la Solaris.