Pantofi la modă în această primăvară


   Am tras cu ochiul la colecțiile de încălțăminte din mall-uri, precum și la cele din magazinele online și m-am informat puțin asupra tendințelor acestui sezon. Îmi plac aproape toate modelele considerate a fi în vogă și pe câteva dintre ele am reușit deja să le cumpăr. Pantofii la modă în această primăvară urmează tipare binecunoscute, populare, și cu excepția balerinilor lace-up nu apare nimic deosebit în peisaj. 
   Saboții sunt cei care au revenit în forță, în ultima perioadă intraseră într-un con de umbră și nu s-au mai bucurat de aceeași popularitate ca acum 3-4 ani. Eu am o pereche din piele cumpărată de la Miniprix însă mi se par niște încălțări destul de incomode pentru stilul meu de viață. În rest, arată foarte bine în picior și dau un aer cool chiar și ținutelor simple.
   Sandalele și espadrilele metalice sunt de asemenea în top, așa cum au fost și în anii trecuți. Espadrilele sunt foarte practice, eu le-am descoperit destul de târziu dar de atunci îmi sunt dragi și le port frecvent.

1. Balerinii lace-up: superstarurile acestui sezon


disponibili pe Asos

2. Espadrilele: în continuare la modă


disponibile pe DePurtat

3. Pantofii sport: modelul jogger este preferatul trendsetterilor


disponibili pe Originals

4. Sandalele metalice: favoritele mele în această perioadă pentru că sunt ușor de asortat


disponibile pe eMag

5. Sandalele-sabot (shooties)


disponibile pe FashionDays


6. Sandale cu franjuri/ciucuri, cu/fără toc


disponibile în magazinele Zara

7. Pantofii cu toc mediu: contrar așteptărilor, tocul mediu este mai incomod decât cel înalt, am observat acest lucru la perechea de pantofi albi pe care o am.


disponibili în magazinele Zara

Comentarii

Claudia's Choice a spus…
Foarte frumoase toate! Eu trebuie sa plec in cautarea unor pantofi/balerini maro, am un pitic pe creier :)