Bunătățile Biona, din nou pe Vegis!


    Cei de la Vegis au început să comercializeze din nou alimentele bio fabricate de Biona Organic, iar astăzi vă ofer o serie de informații despre aceste produse gustoase, sănătoase și la prețuri foarte accesibile, după cum o să aflați din rândurile de mai jos!
   Suntem tot mai preocupați să avem o alimentație sănătoasă, însă alimentele bio costă destul de mult, eu observ asta de fiecare dată când verific bonul de cumpărături primit din magazinele de tip plafar, de unde cumpăr cereale, batoane și gustări dulci sau sărate. Dintre brandurile autohtone îmi plac Solaris și Sanovita, produsele lor mi se pare că au prețuri medii, iar calitatea este superioară. Biona Organic promite aceeași calitate deosebită, având în plus și niște ambalaje foarte atractive.



   Batoanele de ciocolată, cu aromă de merișor sau cocos, costă 3,9 lei și sunt ideale pentru a potoli pofta de dulce.
   Dacă obișnuiți să comandați produse alimentare bio de pe Iherb, eu vă recomand ciocolățelele Chocolove ca alternativă, sunt foarte bune la gust. Cel mai tare mi-a plăcut sortimentul cu zmeură.





   Gama de paste este foarte variată, iar prețurile sortimentelor sunt curpinse între 7 și 17 lei. Pastele bio sunt făcute din grâu dur și sunt mai tari după fierbere decât cele clasice. Eu am încercat un sortiment bio pentru copii și pastele fierte mi s-au părut destul de tari, însă cu un gust mai intens și mai sățioase.




   Untul de arahide costă 20,9 lei și este disponibil în două variante: pastă clasică și pastă+arahide prăjite, crocante. Mie îmi place untul de arahide crunchy, după pasta clasică nu mă dau în vânt. Țineți cont de faptul că untul de arahide bio este mai lichid față de cel din supermarket, iar gustul e diferit, mai bogat.




   Uleiurile vegetale Biona sunt ceva mai scumpe față de restul produselor, însă toate sunt ecologice. Sunt recomandate inclusiv pentru întrebuințarea în scop cosmetic, iar uleiul de cocos ( 74 lei/800 ml), mi se pare convenabil în cazul în care obișnuim să folosim des acest ulei.
   Întreaga gamă de produse Biona poate fi accesată aici

Comentarii

Roxana Scripca a spus…
Multumim pentru informatii, eu mereu ma uit dupa produse bio si eco deoarece am un copil si trebuie sa-l hranesc cat mai sanatos . E o adevarata provocare si a devenit extrem de obositor pentru mine sa tot citesc etichete in magazin, mai ales cand trebuie sa cumpar carne proaspata sau legume , durere de cap :P