Review: Ulei de păr Luxe Oil (Wella)


   S-a scurs o lună de când am cumpărat și am început să folosesc uleiul de păr Luxe Oil de la Wella. L-am achiziționat după ce mi s-a terminat flaconul Silk Infusion de la CHI, un produs de tip ulei uscat pe care l-am folosit timp de un an. Din punct de vedere al prețului, uleiul Wella este mai avantajos și nu doar atât! Mie mi se pare mai bun decât Silk Infusion, are o textură mai ușoară și nu încarcă firul de păr. Însă haideți să o luăm pas cu pas cu caracteristicile sale!

    Uleiul Luxe Oil este un produs multifuncțional dedicat îngrijirii părului. Promite o hidratare ce depășește orice așteptare și un păr perfect disciplinat. Toate astea fără a afecta în vreun fel volumul părului și fără a îmbâcsi podoaba capilară.
    Se poate folosi după cum urmează:
-ca tratament fără clătire, pe părul umed (1-2 pompițe);
-ca tratament pre-șamponare, aplicat nu doar pe lungimea firului de păr ci și pe scalp (4-6 pompițe);
-ca ulei leave-in, pe părul uscat (1 pompiță).
    Nu e obligatoriu să-l folosiți într-un singur fel, puteți încerca toate modalitățile deodată. Și asta fără să vă faceți griji că-l veți consuma cu repeziciune. Eu l-am folosit în toate modurile, timp de o lună, și nu am consumat nici măcar un sfert din cantitatea de 100 ml.


*listă ingrediente*

   Cel mai adesea îl aplic după ce-mi fac baie, pe părul umed. Apoi îmi usuc părul cu uscătorul. Părul se coafează foarte frumos, devenind moale și descurcându-se ușor. Capătă strălucire și miroase senzațional, a bombonele. Nu am întâlnit produs pentru păr mai frumos mirositor!
   Dacă aleg să-l folosesc ca tratament pre-șamponare, las uleiul să acționeze 2-3 ore, după care șamponez o dată și clătesc părul. Se clătește foarte ușor, niciodată nu m-am trezit cu părul uleios în urma acestui procedeu.
  Pe părul uscat îl aplic rar. Și asta pentru că nu mai simt nevoia de hidratare între spălări. Îmi spăl părul o dată la două zile (din nou), și nu mi se întâmplă ca vârfurile să mi se usuce. Asta probabil și pentru că am renunțat total la placa de păr, de vreo două luni, după o lungă perioadă în care o folosisem aproape zilnic. Datorită uleiului, care-mi lasă părul foarte moale, îmi pot îndrepta ușor părul doar cu ajutorul uscătorului și al periei.
   Apreciez, de asemenea, faptul că nu-mi încarcă deloc părul, nu-l lasă îmbâcsit sau uleios și nu-i afectează în niciun fel volumul. Știam că este un produs foarte apreciat, am citit multe recenzii pozitive la adresa sa și mă bucur că am decis să-l achiziționez. După ce sticluța mi se va termina, o să-l cumpăr din nou, cu siguranță. 


   Eu am cumpărat uleiul Luxe Oil de pe eMag (vezi aici). Prețul său este de cca.80 lei, iar o sticluță conține 100 ml ulei transparent, cu textură ușoară și miros superb.

Comentarii

Georgia a spus…
Il am si eu si il indragesc tare mult, dar iata ca nu l-am incercat pe parul umed, inca. La prima spalare cu siguranta asa voi face, sunt curioasa cum se va comporta. de obicei il aplicam pe parul proaspat uscat, pentru a domoli firele rebele.
Adelina Radu a spus…
Am folosit un unei de par de la L'oreal, dar nu m-a dat pe spate :( pe asta nu l-am incercat
Toma Aurora a spus…
De la LOreal am încercat Extraordinary Oil și nu mi-a plăcut în mod deosebit. Am avut și varianta cremă în variantă mini și nici aceea nu mi-a plăcut prea tare.
Toma Aurora a spus…
Georgia, aplicat pe părul umed mi se pare că are efectul cel mai fain, trebuie să încerci!