Cumpărături ASOS


    Săptămâna trecută am făcut curat în garderobă, am renunțat la aproape jumătate din hainele pe care le aveam, pe care fie nu le purtasem niciodată, fie nu îmi mai erau pe plac și nu mai simțeam plăcerea să le îmbrac. Le-am dat mai departe altor fete, nu am mai avut timp să fac un blog sale de data aceasta. De obicei îmi păstrez șifonierul aerat, altfel îmi e incomod să răscolesc printre haine și am impresia că nu am cu ce să mă îmbrac. Această curățenie aduce cu sine și loc suficient pentru depozitarea altor hăinuțe :).
    De la oficiul poștal local am ridicat un pachețel ce conținea cea mai recentă comandă plasată pe Asos.com. Am cumpărat câteva cămăși bărbătești (recomand Asos și pentru hainele și  pantofii pentru bărbați, prețurile sunt bune și calitatea la fel), iar pentru mine am pus în coș o bluză croșetată cu volane și un clutch roz, și el tot croșetat.






   Cele două articole se aflau în secțiunea reducerilor, acolo unde vă sfătuiesc să trageți cu privirea dacă doriți să cumpărați produse cu 70% reducere. Sunt mii se articole disponibile, iar hainele urmează tendințele actuale. Asos este cel mai îndrăgit și de succes magazin online de îmbrăcăminte la nivel mondial, iar asta cred că se datorează prețurilor foarte bune și calității produselor comercializate. Mărturisesc că îmi cumpăr haine de la ei și pentru că nu aș avea surpriza să le văd la multe alte persoane pe stradă.

    Topul croșetat era în lista mea de dorințe încă din ianuarie. Am așteptat până a intrat la reduceri si am mai plătit pentru el doar 11 lire. Iar poșetuța roz a costat doar puțin mai mult.
    Topul e confecționat din bumbac de calitate, materialul e moale dar are ținută în același timp. Eu l-am comandat în măsura UK6 și corespunde unui XS. Prin urmare, mărimile se potrivesc. Clutch-ul e realizat din nylon roz și pe deasupra este decorat cu material croșetat din bumbac de culoare roz. Este de dimensiune medie, intră în el portofelul, telefonul și ceva mic de machiaj.

   Dacă și vouă vă plac la fel de tare articolele croșetate, vă las în compania unei selecții de produse de acest gen disponibile la noi în țară:


Rochie+top croșetat: 99 lei (aici)

Top croșetat: 89 lei (aici)

Rochie cu garnituri croșetate: 89 lei (aici)

    O parte dintre produsele Asos pot fi comandate și de pe Kurtmann. În acest weekend transportul este gratuit pe site, pentru comenzi mai mari de 90 lei.


Comentarii