Ce bunătăți am încercat în ultima perioadă



   Când eram mică și răceam știam precis ce mă așteaptă: ceaiuri fierbinți, sirop de tuse și antibiotice. Coșmarul meu era când mama mă trezea la 2-3 noaptea ca să iau pastila ce trebuia administrată o dată la 8 ore. Cu timpul am renunțat la pastilele cu care mă trata mama și am început să am tot mai mare grijă de sistemul meu imunitar. Doza zilnică de vitamina C nu-mi lipsește niciodată, o iau și din tablete și din fructe. Nici la produsele apicole nu renunț vreodată. Pe blog v-am povestit frecvent despre lăptișorul de matcă, polenul și tonicele apicole pe care le cosum. Noutățile cu bunătăți din stup de la Solaris m-au suprins într-un mod cât de poate de plăcut. Deși nu am răcit în iarna aceasta, am simțit că starea de sănătate s-a mai șubrezit puțin și uneori mă simt obosită. 

   Suplimentele Benefica Propoforte conțin suficient propolis și vitamina C pentru ca trupul nostru că țină piept răcelilor de sezon. Ele vin în trei variante: Junior (51 mg, pentru copii), Family (150 mg, pentru întreaga familie) și Forte (în doză de 850 mg). Conțin doar arome naturale și sunt îndulcite cu stevia și sucuri din fructe. Gustul lor mi s-a părut acceptabil, nu pot spune că l-am găsit a fi delicios dar nici că n-am putut să-l înghit. Aroma de propolis se simte, dar nu e foarte puternică.
   Pe lângă suplimente am avut ocazia să încerc și alte bunătăți marca Solaris. Voi începe cu delicioasele gaufre cu miere, cele care se pot așeza deasupra cănii de ceai pentru a deveni mai fragede. Mi-au plăcut atât de mult încât am mâncat un întreg pachet (6 biscuiți) deodată. 
   Dintr-un borcănel ce conținea fagure cu miere am ronțăit când aveam poftă de ceva dulce sau în timp ce sorbeam din cana cu ceai de mere pe care-l lăsam neîndulcit. Am pus și în măcinișul Solaris, pe care eu îl prepar cu lapte, însă n-a fost o decizie isteață, căci ceara din fagure s-a topit și a ieșit la suprafața amestecului cald de cereale.



  Pentru că am atins subiectul bunătăților încercate în ultima vreme, trebuie să vă spun câteva cuvinte și despre cele trei ceaiuri pe care le-am pus în coș când am dat comandă pe ArtaCeaiului.ro. Maracuja Orange are un gust de portocală mult prea intens pentru preferințele mele, așa că n-am să-l cumpăr din nou. Exotic Dream îmi place mult, are o aromă deosebită și e delicios băut îndulcit. Vanilla&Bourbon e favoritul meu din această comandă, e un ceai negru pe care eu îl pregătesc cu lapte și zahăr muscovado (de la Solaris).



   De la St. Dalfour am încercat trei sortimente de ceai (cu lămâie, cu mango și earl grey), iar de menționat este varianta earl grey. Am preparat-o tot cu lapte și zahăr, mi-a plăcut foarte tare. Ceaiurile St. Dalfour pot fi comandate de pe Iherb, o cutie cu 25 plicuri costă în jur de 13 lei.
   

   De la Lidl am încercat ciocolata caldă sub formă de acadele, din gama Deluxe. Pur și simplu se pune acadeaua într-o cană cu lapte fierbinte și în câteva secunde aveți gata preparată o ciocolată caldă foarte bună. Eu am încercat sortimentul Milk Chocolate.

Comentarii

Cherry Queen a spus…
o multime de bunatati ai aici. :)
voiam sa te intreb cum faci ceaiul cu lapte.. folosesti laptele in loc de apa? sau adaugi laptele dupa ce prepari ceaiul normal? n-am incercat niciodata si mi se pare interesant.. :D
pupici!
Anonim a spus…
Cred ca cel mai mult imi place genul acesta de postari, dintre toate articolele tale. De la tine "m.am molipsit" de laptisorul de matca si de propolis; de miere si de ceai eram indragostita de mica. Gaufrele si acadele par delicioase! Si.mi voi arunca un ochi si printre sortimentele de ceaiuri, sper doar sa ma pot hotari. La mai multe articole de genul!
bydee-make-up a spus…
Nu-mi vine să cred ca eu n-am văzut acest sortiment de ciocolată caldă în lidl. Trebuie sa-mi fac drum prin zonă.
Trebuie să recunosc ca și ceaiurile mă tentează iar gofrele m-au făcut să salivez dintr-un mare fel. ;))
Pupici
Toma Aurora a spus…
Diana, eu am văzut sortmentul de multă vreme, dar nu știam precis ce e. Gândeam că-s acadele de ciocolată :D.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Hei, ce mă bucur să aud! Îmi place să scriu despre acest subiect, pe viitor sper să o fac din ce în ce mai des.
Mulțumesc mult!
Toma Aurora a spus…
Bună!
Îl prepar normal, apoi torn puțin lapte deasupra (3-4 linguri de regulă).
Te pup, draga mea!