Ser reparator Herbagen cu extract de melc



   În luna noiembrie am făcut cunoștință cu serul reparator de la Herbagen, varianta cu 99% extract de melc. Despre produsele Herbagen ce conțin acest ingredient auzisem de multă vreme, stăteam în cumpănă dacă să încerc o cremă de față sau un preparat cu o consistență mai ușoară. În cele din urmă am optat pentru ser, am socotit că ar fi mai potrivit tenului meu gras. Ser cu extract de melc am mai folosit, este vorba de varianta Melcfort de la Gerocossen, un produs ce s-a dovedit similar celui de la Herbagen, cu singuranță datorită concentrației uriașe de secreție de melc pe care ambele o au, de peste 90%.

   Serul cu melc este destinat îngrijirii tuturor tipurilor de piele, îndeosebi celor ce prezintă semne de îmbătrânire. La vârsta mea (27 ani), nu am încă probleme cu ridurile, însă prefer să previn apariția lor și de aceea folosesc adesea produse cu efect antirid. Nu știu dacă acestea obișnuiesc rău tenul, însă încă de la 14 ani preferam acest gen de creme. Pentru că foloseam fond de ten zi de zi, seara mă masam cu o cremă antirid cu consistență densă, care să hrănească intens pielea și să o repare. 
   Teoria conform căreia extractul de melc reduce ridurile am auzit-o cu toții de la teleshopping, atunci când ni se prezenta o cremă miraculoasă, ce se vindea la un preț piperat pentru acele vremuri. Treptat au apărut foarte multe produse pe bază de secreție de melc, multe voci care au criticat concentrația mică din multe dintre aceste cosmetice. Coreenii au revoluționat piața atunci când au lansat primele produse cu 99%, ba chiar 100% extract de melc și de atunci multe branduri s-au grăbit să sporească doza acestui ingredient. La noi, după cum vă spuneam, am descoperit două produse românești cu o concentrație foarte mare: serul concentrat Melcfort de la Gerocossen ( 97 lei în magazinul DacicCool ) și serul reparator Herbagen ( 110 lei pe Vegis.ro). Ambele au aceeași cantitate, de 30 ml, și vin ambalate în flacoane prevăzute cu pompiță pentru o dozare perfectă.

   Serul Herbagen are o consistență gelatinoasă, ușor lipicioasă în timpul aplicării. În maxim un minut se absoarbe complet, lăsând pielea curată și netedă. Eu îl aplic inclusiv pe post de cremă de ochi, aplicând cu generozitate în zona pleoapelor inferioare. Este recomandat să fie aplicat de două ori pe zi, însă eu mă dau cu el o singură dată, uneori dimineața, alteori seara în funcție de dispoziție, dar și pentru că produsul se consumă rapid. Estimez că un flacon e suficient pentru 6 săptămâni de utilizare în condițiile în care alegeți să-l folosiți atât dimineața cât și seara. 
   Este o foarte bună bază pentru machiaj, pentru că lasă tenul ușor matifiat și nu face scămuțe pe piele. Serul Gerocossen nu excela la acest capitol, acela face câteva scămuțe și evitam să-l folosesc înainte de aplicarea fondului de ten.
   Nu are un miros specific, aroma sa fiind aproape imperceptibilă. Nu mi-a provocat niciun fel de iritații, mâncărimi sau alte neplăceri. Recipientul din plastic foarte ușor mi-a permis să-l iau cu mine peste tot, atunci când plecam mai mult timp de acasă. 
   Este suficient de hidratant pentru un ten gras, în sezonul rece. Se spune că un ser trebuie urmat de aplicarea unei creme hrănitoare, însă n-am simțit nevoia. Probabil pentru un ten foarte uscat nu va fi suficient, dată fiind consistența ultra-lejeră a serului.
   Mie mi-a plăcut foarte mult produsul și regret că în următoarele zile voi termina flaconul. M-am bucurat că nu i s-a schimbat deloc consistența între timp și că l-am folosit cu aceeași plăcere de la început până la final. 
   În privința ridurilor nu mă pot pronunța, probabil acesta ar fi fost aspectul cel mai interesant pe care recenzia sa ar fi putut să-l dezvăluie. Dacă aveți o opinie legată de acțiunea sa asupra ridurilor, o aștept cu interes în secțiunea comentariilor.
    

Comentarii

eu am avut crema de fata, la vremea aceea parea buna