Comandă ArtaCeaiului.ro



   ArtaCeaiului nu-mi este un magazin online străin, căci am mai băut în trecut câteva ceaiuri de la ei, pe care le-am găsit pe la sora mea. Am fost cucerită de unul dintre sortimente, cu aloe și căpșuni, așa că nu a durat mult până să plasez și eu o comandă. După părerea mea site-ul este ideal și pentru a face un cadou deosebit unui iubitor de ceai sau cafea, gama de produse fiind foarte variată, iar sortimentele disponibile aici nemaigăsindu-se în altă parte.
    Îmi place faptul că pot selecta cantitatea dorită de ceai. Pentru că nu cunosc gusturile produselor, am ales variante de 20 de grame, acestea fiind ambalate tot în punguțe individuale. Un asemenea plic e suficient pentru a prepara 5-10 cești de ceai de 250 ml, în funcție de sortiment. De pilă, 20 de grame de ceai de fructe va ajuta la prepararea a 5-6 căni, în timp ce din același gramaj de ceai de iasomie vor rezulta 10 căni.
   Comanda noastră a fost mai mare, am căutat să depășim pragul de 100 lei pentru a beneficia de transport gratuit, însă am păstrat doar câteva lucruri pentru mine și despre ele am să vă scriu azi.

   Strawberry&Aloe este ceaiul despre care v-am zis că m-a convins să comand ceva din magazin. Este un ceai deosebit, aroma de aloe dându-i un gust aparte, fresh. Este deschis la culoare după infuzare, având drept bază un ceai alb. Din partea mea primește calificativ maxim și am să-l cumpăr și pe viitor.
   Poate fi comandat de AICI.



   Jasmine Dragon Pearls e un capriciu pe care de mult timp țineam să mi-l satifac. Parfumatele perluțe de iasomie sunt un sortiment rar întâlnit în țara noastră. Pentru început am ales o variantă mică, de 20 grame, pentru care am plătit cca. 11 lei. Și, da, m-a convins de la prima ceașcă că e ceva aparte, aroma florilor de iasomie fiind extraordinară. Am mai băut ceai cu iasomie de la Twinings, dar nu se pot compara cele două sortimente, perluțele fiind mult mai aromate.
   Un plic de 20 grame e suficient pentru a prepara 10 căni de ceai.
   Fapt divers: 12-13 perluțe sunt necesare pentru o cană de ceai. Aceleași perluțe pot fi infuzate până la de 3 ori!
   Jasmine Dragon Pearls poate fi cumpărat de AICI.



   Raspberry&Honey este un ceai de fructe, dar cu aromă predominantă de miere. Este tot un ceai deschis la culoare, nu-i la fel de colorat precum o infuzie clasică de fructe de pădure. Este dulce, de aceea se recomandă să adăugați în el o feliuță de lămâie sau portocală. Fiind moartă după miere, nu m-am plâns de gustul puternic al acesteia și am salutat faptul că cel al zmeurei e mai pierdut.
   Găsiți AICI ceaiul de miere și zmeură.



   Pentru a pregăti ceaiul mă folosesc de filtrele comandate de pe același site. Am vrut să comand ceva similar de pe Iherb, dar nu am găsit decât pentru cafea. Filtrele le-am ales în măsura S, mărime potrivită pentru cești și ceainice mici.
   O cutie de filtre costă 17 lei (100 buc). Sunt foarte practice aceste pliculețe pentru că, spre deosebite de infuzoarele metalice, prin ele nu se strecoară nici măcar cel mai mic firicel de ceai.

   Tot de pe ArtaCeaiului am luat și ciocolată cală densă, cu conținut de amidon. Aceasta are consistența unei budinci și ține locul unui desert. În jur de 3 lei costă un plic, iar gama de arome este vastă: clasică, cu banane, cu alune, cu nucă de cocos, cu vanilie, șamd. Plicul se prepară cu 125 ml de lapte, rezultând o ceașcă de ciocolată caldă fină, sub forma unei paste dulci, omogene.
   Știu că multă lume caută acest tip de ciocolată caldă, sper ca informația mea să vă fie de folos.

Comentarii

Anda Darie a spus…
foarte interesante ceaiuri ne-ai prezentat
Cherry Queen a spus…
mi-ai facut o pofta teribila de ceai. o sa ma duc sa imi fac si eu o cana si apoi o sa ma uit si eu pe site. desi vreau sa ma temperez la cumparturi, poate pe viitor plasez si eu o comanda aici. ;)
pupici!
cris a spus…
La cat de frumos le-ai descris, ma tenteaza super mult si pe mine, desi nu sunt mare amatoare de ceaiuri :)))
Cred ca cel mai mult ma tenteaza perlele de iasomie, trebuie sa le incerc si eu neaparat :)
Te pup!
Claudia's Choice a spus…
Tin minte ca am vrut sa dau si eu comanda de ceva de la ei prin emag, numai ca n-am mai reusit! oricum, am vazut ca au o gramada de sortimente, pentru toate gusturile!
Toma Aurora a spus…
Mă bucur că ți-a plăcut articolul :D !
Toma Aurora a spus…
Am să comand și eu de la ei, dar după ce termin din ce am. Anul trecut am comandat, în aceeași perioadă, multe ceiuri deodată și pe multe le-am aruncat pentru că au expirat :(.
Toma Aurora a spus…
Cris, e foarte bun acela, preferatul meu!
Pupici!
Toma Aurora a spus…
Claudia, au o gamă variată de produse și sortimente pentru orice iubitor de ceai.