Produse profesionale pentru păr



   Fetelor, azi vă scriu despre niște cumpărături recente, mai exact despre două produse profesionale pentru păr care au intrat de curând în rutina mea de îngrijire. Îmi doresc mult ca părul meu să crească foarte lung și de aceea am investit destul de mult în ultimul an în produse pentru protejarea sa. Pentru că folosesc instrumente de coafat aproape zilnic, atenția pe care o acord podoabei capilare trebuie să fie și mai mare.
   Produse profesionale cumpăr fie online, fie iau atunci când mă nimeresc să ajung la un eveniment de profil, precum târgurile dedicate produselor pentru îngrijirea părului. În saloane prețurile mi se par destul de ridicate și prefer să economisesc ceva bănuți. Șamponul și serumul din fotografia de start le-am comandat de pe eMag, celebra platformă de cumpărături online de unde se pot cumpăra inclusiv produse profesionale pentru unghii, păr și machiaj.

   Aveam nevoie de un șampon nou și am ales Sensi Balance de la L'Oreal Proffessionel (disponibil aici). Prețul său a fost de 32 lei, adică cu 20 de lei mai ieftin ca în saloanele de coafură. Șamponul e formulat pentru scalpul sensibil, ce se irită ușor, adică fix cum este al meu în această perioadă. Calmează iritațiile și lasă părul moale. Nu este nota producătorului, este opinia mea. Șampoane L'Oreal Proffessionel am încercat, destul de multe, cu niciunul nu am avut probleme, le-am considerat a fi delicate și suficient de degresante în același timp. Apreciez și faptul că sunt economice, un flacon îmi ajunge în jur de 3 luni, în condițiile în care îmi spăl părul de 3-4 ori pe săptămână.



   Serumul Wella Enrich mi l-am dorit mult, după ce m-am declarat încântată se șamponul și masca din aceeași gamă. Vine ambalat sub forma a 8 fiole a câte 10 ml. O fiolă îmi ajunge pentru 3 aplicări, părul meu fiind lung până deasupra sânilor și mediu ca și desime. Serumul se aplică pe părul umed, după spălare, nu se clătește. Lasă părul moale, hidratat, fără a-l încărca deloc. Formula e apoasă, lichidă, produsul mirose foarte frumos, floral. Serumul reparator costă 62 lei și poate fi comandat de aici. Pe unele site-uri am observat că prețul standard acestor fiole ajunge și la 120 lei, pe cel din saloane nu-l cunosc pentru a vi-l comunica.

   Ambele produse au fost vândute direct de către eMag. Cosmetice profesionale pentru păr sunt vândute, pe același site, și de Carespot, ca magazin partener, însă prețurile sunt mai mari. Am verificat și paleta de produse CHI, îmi doream să comand din nou un produs pentru protecție termică de la ei, însă nu exista decât varianta Carespot, cu prețuri standard, fără nicio reducere aplicată.



   Un preț foarte bun am găsit la setul Wella de mai sus, ce include șampon, fixativ și un ser pentru protecția termică. Setul costă 105 lei (aici), fiind redus cu 40 %. Șamponul l-am mai avut, l-am folosit împreună cu masca pentru păr vopsit, dacă vă mai aduceți aminte, cea pe care o declarasem într-un timp preferata mea. Mă nemulțumea doar faptul că rezultatele nu țineau decât de la o utilizare la alta, nu era vorba de un tratament cu efecte pe termen lung, însă acest lucru e valabil pentru cea mai mare pare a produselor de îngrijire a părului.

Comentarii

Anda Darie a spus…
interesante produse ai prezentat... crezi că șamponul acela de la LOreal ar funcționa și pe un păr gras combinat cu un scalp gras și mofturos care face mătreață (și chestii asociate acesteia gen mâncărimi și scalp care te strânge) cam de la orice șampon (excepție Heas & Shoulders)?
Ella a spus…
M-am uitat și eu la produsele profesionale pentru păr de la Emag când am plasat ultima comadă și am rămas surprinsă de prețurile foarte bune la unele dintre ele. N-am comandat că am cam multe produse pentru îngrijirea părului, dar data viitoare le am în vizor.
Cu șamponul m-ai făcut curioasă, sună foarte bine, iar prețul e super bun!