Cumpărături Choies



   Fetelor, astăzi vă arăt fotografii și vă împărtășesc impresii despre ultimele mele produse comandate de pe site-ul Choies, un magazin asiatic foarte popular în întreaga lume, de care cu siguranță ați auzit în caz că sunteți pasionate de shopping-ul online. Produsele au ajuns la mine acum câteva săptămâni, mi-am căutat timp pentru a vă scrie despre ele, sunt articole pe val și poate vă aflați în căutarea unora similare. Între timp le-am și purtat, vă pot oferi suficiente detalii încât să vă faceți o părere dacă merită sau nu cumpărate.


   Tunica cu ciucurei (aici) este un model Free People. Mi-am dorit această bluză pentru la vară, dar am purtat-o și zilele trecute. Materialul său este excelent, ușor creponat, destul de gros, lungimea este aceeași ca în fotografie (eu am 1.72m). Cusăturile nu sunt finisate în anumite părți, un detaliu specific modelor Free People. Nu se deșiră la spălat chiar dacă sunt nefinisate. Sunt de părere că merită mai mult decât cei 22$, prețul de pe site, este o tunică foarte reușită!



   Mi-am dorit mult cizme peste genunchi și nu a durat mult până să comand o pereche. Le-am ales pe cele de aici. Îmi vin ceva mai scurte decât în fotografiile de pe site, însă arată decent și măsura mi s-a potrivit perfect. Cizmele sunt foarte comode și nu mă rod deloc. Le-am purtat de câteva ori de când le-am primit, în zile în care am mers mult pe jos. Nu știam exact dacă vor fi pe placul meu, nu port acest gen de încălțăminte. Nu pot spune că m-am îndrăgostit până peste cap de ele, dar nici nu-mi displac. Aștept să le pot purta și cu rochie, din cauza temperaturilor scăzute m-am limitat în a le purta doar cu blugi.
   Cizmele nu au fermoar, se încalță direct. Materialul este ușor elastic, ceea ce face încălțatul/descălțatul o joacă de copii.



   Dintre noutățile de pe site am remarcat câteva rochii boho, cea de mai sus fiind, cromatic, preferata mea dintre toate. La următoarea comandă o voi adăuga în coș. Costă 16$, se află la reducere aici, și este disponibilă și pe verde.

Comentarii

Georgiana a spus…
Sa le porti cu placere in continuare! :) Tunica si rochia din ultima imagine imi plac si mie foarte mult.
Claudia's Choice a spus…
sa pe porti cu drag in continuare! incep sa vad din ce in ce mai des cizme peste genunchi, si incep sa vreau si eu :D