Comandă Yves Rocher


   Cei de la Yves Rocher au adus de ceva vreme pe site produse special gândite pentru sărbători. Nu am putut să le rezist, de fiecare dată când lansează ceva în ediție limitată sunt ispitită să le comand. În plus, citisem numai de bine despre lacurile lor de unghii, disponibile în ambalaje și formule noi, și am adăugat în coș multe nuanțe, pe care le-am împărțit apoi cu sora mea. Azi vă povestesc despre produsele pe care le-am luat pentru mine, mai exact gama pentru corp cu aromă de măr delicios și câteva produse pentru manichiură.

   Din gama cu măr delicios am cumpărat două geluri de duș și un lapte pentru corp cu sclipici. Am păstrat pentru mine un gel de duș (vezi aici), a reușit să devină foarte repede preferatul meu. Miroase a măr copt și a zahăr, un miros tipic perioadei sărbătorilor de iarnă. O să îmi fie dor de gama aceasta, așa cum mi-a fost de multe altele în ediție limitată, însă mă consolez cu ideea că cei de la Yves Rocher lansează adesea ceva deosebit. Laptele de corp (vezi aici) nu-i foarte hrănitor, are o formulă lejeră și un miros delicios. Pe lângă măr și zahăr eu simt și ceva cacao/ciocolată în poveste. Aroma sa e intensă, înlocuiește negreșit o apă de toaletă.


   În cutiuța cu capac portocaliu se ascund trei lacuri de unghii (cutiuța a fost cadou). Am ales următoarele nuanțe: Magnolie (nude), Roz camelie (un roz Barbie) și Roșu roibă (ideală pentru această perioadă). Pe unghiile mele aceste lacuri rezistă 2 zile, apoi încep să se șteargă ușor, dinspre vârfuri. Toate cele trei nuanțe au o acoperire foarte bună, nu conțin sclipici și au un luciu deosebit. Am cumpărat și un top coat cu aspect de gel, oferă întradevăr un aspect de gel unghiei, însă trebuie să aveți răbdare cu uscarea sa. Recomandarea mea e să-l aplicați la câteva ore după ce v-ați dat cu ojă, altfel se întărește greu-greu. Aspectul final e fabulos, o să vă pun fotografii pe blog în perioada următoare, când vă voi arăta cum arată cele trei lacuri pe unghii.
   Prețul unei oje este de 10 lei. O sticluță are doar 5 ml, însă culorile sunt deosebite și calitatea pastei e una bună. Pensulele sunt late, ideale pentru o aplicare rapidă, iar timpul de uscare e unul mediu. Oja e disponibilă în cca. 30 de nuanțe, eu cu siguranță am să mai cumpăr. 
***ojele pot fi comandate de AICI
***top coat-ul cu efect de gel poate fi comandat de AICI

   Comme une evidence a fost primit cadou pentru o comandă de minim 119 lei. Cealaltă surpriză a fost un serum, acela a ajuns la sora mea. 
   Rețin că anul trecut cei de la Yves Rocher au avut și niște căni frumoase printre produsele de Crăciun, încă le am și mă folosesc de ele în diminețile reci. Mi-ar fi plăcut să repete ideea și în acest an. Un alt regret este că nu am prins lumânarea cu măr delicios pe stoc, până m-am mobilizat eu deja se epuizase stocul. Lumânările Yves Rocher miros superb, foarte intens.


Comentarii

Ella a spus…
Să le folosești pe toate cu drag!
Mie gama măr delicios mi s-a părut ca aromă mai potrivită pentru primăvară, însă lumănarea are ceva diferit, mai potrivit petru perioada asta, chiar păcat că n-ai mai prins-o pe stoc. :(
Noile lor oje le ador, am vreo 4-5 și sigur o să mai cumpăr și altele, pe viitor.
Te pup!
Georgiana a spus…
Sa te bucuri de ele, tare frumoase sunt lacurile de unghii! Gelul de dus il am si eu, abia astept sa ii vina randul la baie :)
Te pup!
Adriana mata a spus…
Si eu astept un coletYR,am prins o super oferta,o sa primesc muuulte produse pt doar133ron(oferta cu munus 100 ron),printre care ceva din gama de iarna cu vanile,scirtisoara,pe langa ce deja am cumparat din magazinul fizic.
bydee-make-up a spus…
Sa te bucuri de ele!
Parca acum imi pare rau ca nu am achizitionat gelul de dus dar, trebuie sa ma abtin. Din ianuarie Project Pan scrie pe mine. ;))
Din pacate nici eu n-am mai prins lumanarea pe stoc si tare mult mi-ar fi placut...
Pupici
Toma Aurora a spus…
Mihaela, după ce am citit postările tale m-am decis să comand și eu produsele de sărbători. Am luat și gelurile de duș cu portocală între timp, unele au ajuns la prietenul meu, altele așteaptă să fie începute de mine. Lumânarea am văzut-o pe blogul tău, anul viitor nu o să mai ratez ocazia! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Georgiana, o să-ți placă în mod cert. Miroase foarte plăcut! Pupici
Toma Aurora a spus…
Adriana, am beneficiat și eu de o reducere consistenta gratie unui cod primit pe mail. Au avut oferte foarte bune în această perioadă și presimt că și pentru sărbători pregătesc ceva interesant!
Să te bucuri de tot ce ai cumpărat!
Toma Aurora a spus…
Diana, anul viitor când vor scoate o lumânare nouă nu o mai ratăm! Pinky promise! :D