Ținută: Jachetă boyfriend și adidași roz


   În sezonul rece prefer tonurile calde de maro sau hainele negre, mă simt în largul meu când îmbrac nuanțe neutre, clasice pentru anotimpurile friguroase. Încerc să sparg monotonia prin faptul că aleg haine cu croieli aparte, de pildă atunci când port o jachetă neagră vreau să aibă ceva special, un detaliu care să o scoată în evidență. Excepție face totuși rozul, această culoare care pe mine mă fascinează, mai puțin în varianta ei bombon, pentru care nu nutresc niciun fel de sentiment. Nici nu-mi displace, nici nu-mi place, e doar excepția (roz!) de la regulă.
   Ținuta de azi conține elemente colorate-n roz zmeură. Raspberry pink era numită nuanța jachetei pe care o port, pe Asos. Am cumpărat-o acum vreo 2 ani, dacă memoria nu mă înșeală, a fost o alegere de moment ce s-a dovedit a fi chiar inspirată, căci am purtat hăinuța de multe ori. E matlasată și chiar dacă nu-i foarte groasă, ține de cald și când temperaturile coboară mult sub zero grade. Îmi amintesc că iarna trecută, pe gerul acela fără precedent, am îmbrăcat-o foarte des.

   În picioare am purtat o pereche de adidași Puma. Inițial i-am luat ca să alerg în ei, apoi am prins drag și i-am păstrat pentru stradă. Nu-i singura pereche de încălțăminte sport roz pe care o am, pot zice că am o slăbiciune pentru pantofii astfel colorați și am în plan ca la vară să-mi iau sandale roz aprins. Sandale roz nu-mi amintesc să fi avut, în niciun caz nu unele într-o nuanța puternică, vie.
   Cumpăr pantofi sport cel mai adesea din Hervis, pentru că au foarte multe modele frumos colorate și reducerile sunt considerabile. În privința echipamentului sportiv, lucrurile nu se petrec la fel, prețurile sunt ceva mai mari însă tot ce am cumpărat s-a dovedit a fi trainic.



Am purtat:
jachetă: ASOS
adidași: Puma (Carson Runner)
blugi: H&M
pulover: Zara (aici)
fular: Zara (aici)
geantă: Choies 

   Articolele de la Kurtmann nu lipsesc nici de data aceasta din peisaj, îmi place acest magazin și comand foarte des din el. Așa cum din Miniprix obișnuiesc să-mi iau adesea încălțăminte din piele, de la Kurtmann îmi cumpăr tot felul de hăinuțe. În ultimul timp m-am axat pe pulovere, că doar este sezonul lor. Stocurile se actualizează aproape zilnic, nu am mai anunțat acest lucru pe blog tocmai pentru că de la o zi la alta apar și dispar articole de pe site.
   Azi au adus modele noi de rochii Asos pe site, o adevărată nebunie!

Rochie Vlabel London: 95 lei (aici)

Rochie Asos: 90 lei (aici)





Comentarii

Georgiana a spus…
E frumoasa jacheta si nu pot sa nu remarc in ce forma buna esti! :) Trebuie neaparat sa ma tin si eu de sport, daca vreau la primavara sa fiu asa zvelta ca tine :)
Imi place tinuta si, dintre rochii, cea alba cu flori! Te pup