Colecția Timeless Spark de la Sabon



   A trecut ceva timp de când nu am mai scris pe blog despre produsele Sabon. Trecând cu privirea peste postările vechi am constatat că s-au strâns zeci de recenzii ale produselor vândute de acest celebru brand internațional. Părerile mele despre cosmeticele Sabon sunt împărțite. Unele produse mi s-au părut prea scumpe pentru ceea ce făceau (ex: creme de corp prea puțin hidratante, săpunuri lichide ce-mi uscau pielea), dar câteva mi-au plăcut foarte tare și le-aș folosi oricând cu drag. Mă refer aici la uleiurile pentru duș, niște produse spumante deosebite, ce curăță delicat pielea și o parfumează în același timp, și la șerbetul pentru corp, ceva aparte, un gel hidratant perfect pentru zilele caniculare. Ca și arome, gama cu portocală și cea cu vanilie cred că au fost preferatele mele, deși mi-au plăcut și mirosurile produselor cu trandafir de ceai și lăcrămioare.

   Colecția nouă de la Sabon, Timeless Spark, aduce o aromă nouă în prim-plan, un mix luxos de citrice, paciulie și mosc. Nu am mai regăsit termenul paciulie (ech. patchouli) decât în opere literare vechi, mi s-a părut comică traducerea celor de la Sabon!
    Cum era de așteptat, prețurile produselor nu sunt mici, nu sunt printre cele mai accesibile. Însă produsele arată senzațional, sunt ideale pentru a fi făcute cadou, țineți-le minte pentru cineva pretențios. Pe lângă produse cosmetice, în colecția de sărbători se regăsesc portfarduri și cutiuțe pentru cadouri. Am două cutii de la Sabon, sunt elegante și rezistente. Am și un portfard bleumarin, din catifea, adesea îl folosesc pe post de portofel pentru că e frumos și încăpător. Dacă aveți card de fidelitate Sabon, beneficiați de anumite discounturi pentru aceste produse.
   Produsele pot fi cumpărate din magazinele fizice Sabon, amplasate în majoritatea marilor centre comerciale din țară, cât și online, de pe site-ul oficial Sabon. Livrarea costă 15 lei pentru comenzi sunb 200 lei și este gratuită pentru cele ce depășesc această sumă. 
  Online vă puteți comanda și cardul Royal Passport, cu ajutorul căruia veți avea parte de 10% reducere la orice achiziție din magazinele online/offline+ alte beneficii. Costul acestui card este de 20 lei. Același preț l-am plătit și când mi-am făcut card într-un magazin fizic Sabon.





Comentarii