De unde comandăm online cosmetice Essence


  Essence a intrat de câțiva ani pe piața românească, reușind într-un timp scurt să devină unul dintre brandurile care-și vând cu succes produsele în România. Prețurile cosmeticelor sunt mici, accesibile inclusiv adolescentelor, calitatea lor este una medie iar ambalajele folosite au un design atractiv. Îmi amintesc de începuturile aventurii, atunci când mergeam special în magazinul Obor pentru a cumpăra produse Essence, acolo găsindu-se unul dintre primele standuri din țara noastră. De fiecare dată s-a întâmplat să încurc metrourile și să ajung la destinație după o oră de plimbat prin subteran. Am locuit în zona Obor acum ceva timp, însă nu luam decât RATB-ul, metroul era atunci ceva străin pentru mine, ziceam că e nevoie să circul la suprafață pentru a învăța orașul. Asta era una dintre povețele pe care provincialii ajunși în capitală le primeau de la cei acomodați cu orașul. Nu este neapărat adevărat!

   Văzând că produsele Essence au lipici la femei, marile lanțuri de magazine și-au tras și ele câte un stand în rândurile cosmeticelor de tip drugstore. Așa am ajuns să găsim azi produse Essence în apropierea rafturilor Maybelline, Revlon, Astor, șamd. Eu trec adesea prin Kendra să văd ce au mai adus nou, să mai miros un parfum și observ că în unele perioade bate vântul la standul Essence, produsele de machiaj pentru ten se vând foarte bine, la fel și cosmeticele dedicate îngrijirii tenului cu probleme. Șervețelele matifiante sunt o problemă, le găsesc foarte rar.
    Pentru persoanele care nu locuiesc într-un oraș cu stand Essence sau care nu au timp de pierdut prin magazine, există varianta comenzilor online. Produsele Essence se găsesc pe 1001cosmetice de dinainte să fi apărut prin toate mall-urile și marile magazine, pot fi cumpărate la orice oră din zi sau noapte, iar livrarea lor costă 8 lei prin Poșta Română sau 14 lei prin Fan Courier.
    



   Fardurile Essence pe care le-am testat au avut o textură cremoasă și mi s-au părut destul de pigmentate. Eu am folosit nuanțele din gama Sun Club (tonuri neutre). Un fard mono costă doar 8,5 lei, iar o paletă în jur de 20 lei. Le puteți comanda de aici.
   O paletă completă pentru machiaj este Essence Makeup Party Look Set (39 lei), aceasta având tot ce e nevoie pentru colorarea ochilor, obrajilor și buzelor.



   Lacurile de unghii au prețuri cuprinse între 8 și 10 lei, sunt unele dintre cele mai accesibile de pe piață, iar gama de culori și texturi este vastă. Am dat peste formule slabe ca rezistență (oja cu aspect de gel), dar și peste unele foarte trainice pe unghie (din gama Nude, cea veche/ din gama cu aspect metalic). Noua gamă Nude a fost recent adăugată pe 1001 cosmetice și cuprinde nuanțe neutre, pale, dar și un top coat cu fulgi strălucitori. 



   Mascara Lash Princess este, de asemenea, un produs nou. Se adresează femeilor ce doresc un plus de volum pentru gene. Ambalajul său mi se pare deosebit, de poveste.
   Dintre rimelurile Essence nu am folosit decât celebrul Multi action, un produs ce oferea un aspect de gene false dar care s-a întărit destul de repede de la deschidere, după o lună pasta sa începuse să devină tot mai groasă.
   Lash Princess există și în versiunea pentru aspect de gene false însă pentru moment nu mai este în stoc.




   Pe lângă cosmetice, Essence a lansat și câteva ape de toaletă. Acestea pot fi comandate inclusiv în forma casetelor-cadou, fiind însoțite de două lacuri de unghii cu texuri interesante (jewels, sugar) sau de o paletă de farduri. Un astfel de set costă 37-39 lei.

Comentarii

coco a spus…
de cand ma chinui sa incerc si parfumurile lor...tot uit!
Toma Aurora a spus…
Coco, eu am încercat 2 variante și mi s-au părul dulci-fructate. Mai sunt vreo 6 pe care nu le cunosc încă.
Gutu Bianca Lucia a spus…
nu mi-am comandat nicodata de la ei..dar ma tenteaza