Comandă Choies


   V-am promis că o să încep să vă arăt pe blog o parte dintre produsele cumpărate de la Choies și prin articolul de azi încep să mă țin de cuvânt. O să vă povestesc despre o comandă plasată în urmă cu vreo 2 luni, ajunsă la vamă acum o lună dar pe care nu am apucat să o ridic la momentul respectiv. La poșta vamală am încept să merg din ce în ce mai rar, doamna de acolo îmi păstrează coletele într-un loc anume și când am timp să ajung mi le dă pe toate, după care trec cu ele pe la vameș. La noi vameșii sunt prietenoși, însă până la bani. Dacă valoarea pachetului trece de 10 euro întotdeauna mi-au cerut să plătesc TVA, nici nu m-am întins la discuții cu ei și am acceptat de fiecare dată să plătesc această taxă. Pentru un pachet cu o valoare de 20$ (declarată în general de magazinele online din Asia), plătesc 25-30 lei. Acest lucru s-a petrecut și în cazul comenzii de față, amintesc în permenență detaliile legate de poșta vamală pentru a nu vă trezi cu surprize. Se poate ca în unele orașe să nu vi se ceară să plătiți TVA, dar nu strică să aveți ceva bani la voi, pentru orice eventualitate.


   Geanta cu franjuri am comandat-o pentru a doua oară. Prima oară am făcut-o prin iulie, atunci pachetul s-a rătăcit pe la un oficiu vamal din București, iar cei de la Choies au fost de acord să o trimită din nou. A doua oară a ajuns cu bine. Sunt încântată de ea, e o gentuță boho medie, încăpătoare și foarte frumos lucrată. Materialul imită pielea întoarsă, este artificial însă are o calitate bună. Îmi plac mărgeluțele colorate prinse pe franjuri, dau un aer gypsy genții. Are fermoar în partea de sus și niște franjuri prinși pe lateral, cu mărgele mari în capăt. Poate fi purtată și pe diagonală. O puteți comanda de aici, dacă vă place.


  Pe lângă gentuța cu franjuri am mai avut în comandă niște șosete cu bulldog francez pe care i le-am dat surorii mele, această rasă fiind una dintre preferatele ei. Sunt foarte ok șosetele așa că la următoarea comandă am să-mi iau și eu câteva perechi cu brioșe, pisici, bombonele, șamd. Costă foarte puțin, undeva sub 2$, cu excepția modelelor de Crăciun ce n-au scăzut sub 9$.
   Un set de tatuaje temporare a fost adăugat și el în coș. Am ales o combinație de modele colorate în auriu și în negru.



   Presimțeam că nu o să am răbdare până la vară și o să încep să le port. Un astfel de tatuaj se spune că rezistă 5-7 zile pe piele și este sigur inclusiv pentru persoanele cu pielea foarte sensibilă. Abia mi-am pus unul, încă nu mă pot pronunța cât rezistă. Eu port tatuaje temporare destul de des, mi se par amuzante și sunt o alternativă pentru cineva ca mine, care nu s-ar tatua niciodată permanent. Cele aurii par mai degrabă niște abțibilduri și seamănă cu foița de aur, cu staniolul de la ciocolată și cu alte materiale asemănătoare. 
   Dacă vă interesează astfel de accesorii pentru piele, aflați că un set este redus de la 9$ la 2$ și vă puteți alege dintre 12 planșe diferite. Le găsiți aici.

Comentarii

bydee-make-up a spus…
Sa te bucuri de ele!
Gentuta mi se pare foarte simpatica. Ma cam tenteaza si pe mine..;))
Pupici
Toma Aurora a spus…
Diana, mi-am dorit-o atât de tare! Sunt fericită că într-un final e aici și că nu mai e nevoie să răpesc geanta cu franjuri a surorii mele :D.