Cizme de toamnă de la Choies


   În ultima perioadă cei de la Choies au postat multe perechi de încălțăminte de toamnă în magazinul lor online. Modelul cel mai des întâlnit este cel al cizmelor lungi, ce trec de genunchi și mi-am propus ca în acest sezon să-mi cumpăr și eu o pereche. Prefer ghetele scurte, până la glezne, mi se par cel mai simplu de asortat unei ținute, însă nu mi-ar strica o pereche de cizme lungi pentru momentele în care ies în oraș.


   Aș opta pentru o pereche cu toc cât mai jos, care să nu arate vulgar atunci când este purtată cu rochii sau fuste scurte. Am găsit două ținute pe Pinterest pentru exemplificare, într-un mod similar le-aș purta și eu. Circul des cu mijloacele de transport în comun, de aceea prefer încălțămintea joasă, cât mai practică, în care să mă simt confortabil pe tot parcursul zilei. 
   Dintre modelele disponibile pe Choies am făcut o mică selecție a celor care mi s-au părut cele mai atractive. Pe lângă cizme înalte am ales și ghete joase, moderne, cu catarame metalice sau franjuri. Încălțămintea, în mare parte, nu e lucrată din piele naturală, însă am două perechi de ghete cumpărate de pe site-urile din Asia (una de pe Oasap, alta de pe SheIn), iar calitatea lor e bună. Pe unele le-am purtat și anul trecut și nu s-au stricat deloc. Am observat că modelele din materiale sintetice, mai puțin rezistente decât cele din piele, sunt parcă ceva mai comode, rar mi-au provocat bătături.








   Dacă prețurile de pe Choies vi se par ridicate, puteți consulta și oferta de pe SheIn și Romwe, acolo o pereche de ghete costă sub 40$, iar cizmele înalte sub 50$. Unele modele sunt identice, nu strică să cercetați mai multe surse înainte de a plasa o comandă.
   Coletele Choies ajung la vamă, livrarea lor standard e gratuită și durează 3-4 săptămâni. Săptămâna viitoare o să-mi fac timp să vă arăt câteva dintre ultimele achiziții de pe site, știu că aceste postări sunt cele mai accesate și vă sunt utile atunci când doriți să aflați detalii reale despre produse.

Comentarii

Camelia Andrasescu a spus…
Toate modelele alese imi plac! Nu stiu de ce, parca nu am incredere sa comand incaltaminte de pe site-urile chinezesti. Sunt tare pretentioasa la acest capitol si chiar daca in ultimul timp am cateva perechi care nu sunt din piele, totusi eu prefer pielea naturala. Deocamdata cel putin.
Te pup. draga mea Aurora!
Toma Aurora a spus…
Eu nu am luat decât câteva perechi de ghete de pe aceste site-uri. Și una de sandale, dar acelea erau din piele și au fost destul de scumpe, cred că ar fi fost mai potrivit să le cumpăr dintr-un magazin de la noi. La modul general, am fost mulțumită de toate aceste cumpărături, însă cunosc și cazuri cu totul altfel. Sora mea și-a luat niște săndăluțe negre cu care nu a avut curaj să iasă de frică să nu i se rupă. Arătau destul de dubios, dintr-un fel de textil scămoșat. Cu banii respectivi și-ar fi putut lua unele similare din piele. Știi cum e, uneori mergem la risc cu domnii chinezi...
Te pup și eu, Camelia!