Comandă Choies


   Fetelor, cum stați cu shoppingul de toamnă? Eu am început să tai rând pe rând lucrurile pe care le aveam trecute pe wishlist, recent am găsit și o parka drăguță de culoare verde pe care am să vi-o arăt pe blog. Însă până la parka, potrivită pentru zilele mai reci de toamnă, am pregătit pentru voi un articol în care vă împărtășesc impresii despre o comandă plasată în magazinul online Choies.
   Comanda am dat-o în urmă cu 4 săptămâni, produsele au ajuns la vamă cu o valoare declarată de 10$, așa că de data aceasta am scăpat de plata taxelor. Dacă săream pragul de 10 euro, plăteam TVA. Din câte am mai citit eu pe la colegele din blogosferă, uneori coletele Choies sunt livrate prin curier, eu nu am beneficiat de acest tip de transport, pesemne din cauză că suma nu a fost una mare.


   În comandă am avut o jachetă din denim. Nu mi-am putut da seama exact din fotografiile de pe site de croiala ei, în realitate s-a dovedit a fi o vestuță boyfriend, lărguță. Pe site (click aici) găsiți zeci de modele de veste, cele mai numeroase fiind cele maro, cu franjuri. 
   Cea primită este confecționată dintr-un material gros, are două rânduri de buzunare și îmi place că nu are guler, tăieturi sau aplicații. Am căutat ceva clasic.



   După imprimeul aztec, cel leopard este preferatul meu. Mai sus puteți vedea un pulover cu acest tip de imprimeu, este cel pe care l-am îndrăgit de la prima vedere. Partea din față este din șifon subțire, mânecile și spatele sunt din tricot potrivit ca grosime, foarte elastic și comod. Dacă vesta din denim aș fi preferat să fie ceva mai mică, puloverul are dimensiunile potrivite.
   Nici în cazul puloverului nu mi-am putut da seama de faptul că în față are alt gen de material, mi-ar fi plăcut să se specifice aceste detalii. SheIn, de pildă, au început să menționeze în cazul fiecărui produs dacă e realizat sau nu din materiale elastice, care este tipul croielii, șamd. Acestea sunt informații foarte utile pentru pasionații de shopping online, mai ales în cazul în care produsele nu sunt fotografiate pe manechin. 
   Puloverul poate fi comandat de aici, are un preț promoțional de 19,99$.



   Dintre noutățile de pe site mi-a plăcut mult jacheta maro de mai sus (aici), îmi doresc un astfel de model de hăinuță iar materialul său pare destul de comod. 



   Un alt produs pe care îl trec pe lista de dorințe este jacheta cu ciucuri pe am văzut-o și la Zara, în colecția nouă. Costă 299 lei acolo, iar eu am probat-o în varianta cu detalii roșii. Am găsit ambele variante pe site-urile asictice, în jur de 40$ costă una. Sunt foarte drăguțe în realitate și am observat că și în pozele urcate pe site de bloggerii cu care Choies colaborează arată la fel de bine. O găsiți aici.

Comentarii

Anda Darie a spus…
Știi, uneori și eu am un fix pentru imprimeurile tip leopard... cred că mi se trage de la o veche piesa vestimentară pe care-am primit-o când eram mică.