Colecția de toamnă StarShinerS


   StarShinerS e un magazin online devenit celebru în România datorită ținutelor de club pe care le comercializează, însă cu timpul oferta lui s-a diversificat, iar astăzi regăsim pe site haine casual, office, rochii de ocazie, ba chiar și ii tradiționale. Printre noutățile acestui sezon am fost încântată să descopăr hainele unui brand pe care îl apreciez, Top Secret. Top Secret îmbină croielile simplu cu stilul urban, lucrând cu materiale de calitate și după tipare în tendințe. Eu am cumpărat de-a lungul anilor bluze cu broderie, rochii și un palton roz de la această firmă și am fost mulțumită.

   În categoria haine de toamnă, cei de la StarShinerS au inclus foarte multe bluze office, într-o varietate de culori, cu prețuri cuprinse între 100-120 lei. Unele sunt prevăzute cu aplicații, cu gulere sau funde în partea frontală. Preferatele mele sunt cele simple, în culori puternice, mi se par ușor de integrat într-o ținută de toamnă și oferă un plus de culoare outfit-urilor.
   Pantalonii conici și fustele bodycon negre sunt clasicii sezonului rece, nu puteau lipsi. Sacourile au croieli office și nuanțe în vogă: vișiniu, antracit, negru. Rochiile din colecția de toamnă nu sar mai departe ca stil, majoritatea au croială potrivită pentru ținutele de birou, însă nu lipsesc și cele ideale pentru petrecerile din această toamnă.









   StarShinerS este unul dintre puținele magazine online românești de fashion care livrează produse în întreaga Uniune Europeană. Pe teritoriul României coletele sunt livrate în 1-2 zile lucrătoare, iar taxele de transport sunt următoarele:
   -15 lei pentru comenzi sub 300 lei;
   -9 lei pentru comenzi cu o valoare cuprinsă între 300-500 lei;
   -egale cu 0 pentru comenzi mai mari de 500 lei.
   Pentru restul statelor din UE, taxele pot fi consultate pe site, în secțiunea Informații transport.
   

Comentarii