Gel anticelulitic CelluFight (Elmiplant)


   Să scapi de celulită nu e lucru ușor, găsesc cu siguranță susținătoare printre voi, nu-i așa? Principala armă împotriva celulitei este alimentația, fără dubiu. Doar printr-o alimentație corectă putem elimina sau reduce celulita drastic. Apoi, ajutorul secund vine din partea exercițiilor fizice regulate. Locul trei e rezervat masajelor și cremelor anticelulitice, cele din urmă sunt foarte populare, se vând în masă mai ales în sezonul cald, chiar dacă multe cumpărătoare sunt conștiente că o cremă nu poate acționa atât de profund încât să elimine total inestetica celulită.

   Printre aceste cliente mă număr și eu, cumpăr adesea creme anticelulitice, însă nu mă mai las tentată de mulți ani de cele scumpe. Îmi amintesc că v-am scris pe blog despre experiența neplăcută cu crema Lipometric de la Vichy, cea care nu doar că nu a avut niciun rezultat după două flacoane folosite, dar îmi și lăsa niște pete sidefate la suprafața pielii, crema respectivă fiind ușor colorată. De atunci nu am mai cumpărat decât produse foarte accesibile: Supliform de la Hofigal, Supless de la Gerocossen și Cellufight de la Elmiplant.
   Prefer textura de gel pentru că se absoarbe foarte rapid și este ideală pentru zilele de vară. Prefer, de asemenea, variantele cu efect termic pentru că îmi lasă impresia că acționează mai puternic. Însă în cazul gelului Cellufight cu efect de încălzire locală nu am observat decât o ușoară senzație de înroșire și încălzire a pielii. M-a suprins acest lucru, însă probabil se datorează faptului că înaintea sa am utilizat tot un produs cu efect termic, de la Gerocossen.

   Gelul roz, transparent, are miros puternic de piper și mentă. Îl aplic de două ori pe zi, pe picioare, iar un flacon de 200 ml îmi este suficient pentru 2 săptămâni de tratament. Producătorul ne sfătuiește să folosim gelul cel puțin 4 săptămâni pentru a pierde acei 2 centimetri promiși pe ambalaj. M-am măsurat la finalul perioadei și măsuram cu 1,5 cm mai puțin în zona coapselor, însă în toată această perioadă am mâncat controlat și am făcut zilnic o oră de cardio. 
   Nu știu dacă rezultatele se datorează gelului, cel mai probabil el are o pondere foarte scăzută, însă are meritele sale. Pielea e foarte întinsă, netedă, cu aspect mai sănătos. Aplicând gelul inclusiv în zona gambelor am simțit că are un efect relaxant asupra picioarelor obosite, le simt relaxate la scurt timp de la aplicare.


   Pentru prețul său (18 lei în supermarket), este un gel de întreținere excelent, ce lasă pielea tonifiată, nu pătează hainele, se absoarbe foarte rapid (nu e indicat pentru masaj din pricina asta). Voi continua să-l folosesc, prețul său mic mă încurajează să-l iau de la raft. Dacă nu mă înșel, produsele acestea se numeau CelluLight în trecut și aveau un dragonaș pe ambalaj. Dragonul ardea celulita, grație efectului termoactiv, hi hi! Ne amuzam tare în adolescență pe seama lui. 

Comentarii

Anonim a spus…
Daaa, toate gelurile din acesta gama Cellufight mi se par extrem de bune si dau rezultate. Si la mine efectul a fost combinat cu dieta, dar in conditiile in care imi face sotul masaj de doua ori pe saptamana de mai bine de patru luni, rezultate sunt foarte bune. Eu sunt mare fan al variantei cu efect de racire Cri gel, flaconul este roz cu albastru in loc de roz cu verde, pentru ca senzatia aceea de racire este minunta pe canicula, pe langa efectele sale.

Inca o precizare: in ultima luna ( pentru ca eu consum un tub pe saptamana) a fost o promotie in hypermarket si a fost de gasit la pretul de 25 de lei doua flacoane ( puse in aceeasi folie)
Anonim a spus…
de cate ori merg in tara imi iau produse de la ei. am avut ceva similar anul trecut, a fost foarte ok pentru ca a dat fermitate pielii. ce am mai folosit a fost o crema care incalzea, nu mai tin minte marca insa, tot de la plafar. dezavantajul era ca mirosea cam ciudatel inspre uratel :)), de-asta elmiplant imi place mai mult!
ilda76 a spus…
Toata sustinerea din partea mea! :)
Un paradox este faptul ca citesc cu interes review-urile unor astfel de produse dar... nu concretizez! In alta vreme, faceam primul pas: achizitionarea! Dupa care, nu se mai intampla nimic (sau nu se intampla mare lucru) in ceea ce priveste aplicarea! Am renuntat cu totul, stiu ca nu-i bine dar... asta e faza in care ma aflu acum!
Imi place si voi retine recomandarea ta sperand sa revin la ganduri mai bune! :)
Multumesc pentru review, draga mea Aurora! Pupicei!
Ilda
Lavender Thoughts
Cherry Queen a spus…
si eu prefer produsele mai accesibile pentru ca sunt constienta ca fara primii doi pasi nu se vor vedea efecte. Insa sunt produse anticelulitice care imi plac mult si pe care le folosesc fie si numai pentru beneficiile de lotiune de corp. :D
pupici!
Georgiana a spus…
Eu m-am lenevit la capitolul masaj anticelulitic si se cunoaste, asa ca imediat ce ma apuc de sport voi lua si eu eu un flacon de Cellufight, sper sa ma ajute cat de cat si pe mine! :)
Pupici
bydee-make-up a spus…
L-am folosit si eu in urma cu mai multi ani si stiu ca mi-a placut.
Trebuie sa recunosc ca in ultima perioada am devenit foarte lenesa si mi-e cam rusine...
Promit sa te iau ca exemplu si sa folosesc si eu produsele anticelulitice de doua ori pe zi. Acum ori niciodata! ;))
Pupici
Claudia's Choice a spus…
mie nu imi plac cremele cu efect termic, nu le pot suporta pe piele. am vazut insa ca au aparut si variantele anti-celulitice cu efect de racire a pielii, deci ma gandesc ca sunt ideale in perioada asta :D
Toma Aurora a spus…
Dana, când mi se va termina tubul pe care-l folosesc acum am să cumpăr varianta cu efect răcoritor. Am reținut descrierea ambalajului, sper să-l și găsesc. Prețul pachetului promoțional e foarte bun, dacă voi găsi varianta aceea n-o să ratez ocazia de a-l cumpăra.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Hei! Și eu sunt mulțumită de produsele Elmiplant, nu doar de cele importiva celulitei, dar și de produsele demachiante din gama Bioten. Sunt foarte ieftine si de calitate buna.
Toma Aurora a spus…
Ilda, ce fată rea ești!
Eu am o regulă: nu mănânc dimineața până nu-l aplic. Nu-mi ia mai mult de 2-3 minute. Iar seara, la fel, nu mă pun în pat până nu fac un masaj rapid cu ajutorul gelului.
Cu mare drag!
Pupici!
Toma Aurora a spus…
Diana, categoric! Cremele au o importanță scăzută, dar ajută la îmbunătățirea aspectului pielii.
Eu îmi doresc să încerc și crema de la Revicel pe viitor, am citit multe păreri pozitive la adresa ei.
Toma Aurora a spus…
Georgiana, mult spor, draga mea!
Dacă vei combina sportul cu masajul, mai mult ca sigur vei obține rezultate bune.
Toma Aurora a spus…
Diana, mereu am fost conștiincioasă când a venit vorba de creme anticelulitice, însă sunt leneșă la capitolul loțiune de corp :D.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Claudia, mi-a spus Dana mai sus că există un astfel de gel și la Elmiplant, îl voi căuta și eu curând. Am folosi crio-gel de la Gerocossen și era foarte răcoritor, efectul dura foarte mult , ar fi perfect pe temperaturile astea.
ilda76 a spus…
Oofff, vii sa-l aplici si pentru mine??? :))) Suna atat de bine, de usor si de disciplinat spui tu! :) Cand voi evolua si eu???
Anonim a spus…
Am folosit aceasta crema dar nu am vazut nimic deosebit, poate un pic mai multa fermitate . Ultima care am cumparat-o era o crema anticelulita termica profesionala, ma incalzeam de la ea de numai, numai ! Dar din nou rezultate concrete prea nesemnificative. Mai demult am folosit ceva destul de scump de la avon si chiar a dat niste rezultate.
Am hotarat sa nu mai cumpar si sa ma axez pe facut abdomene si masaj cu ventuza anticelulitica. Mi se pare cel mai greu sa scapi de grasimea de pe burta nu merge asa simplu trebuie si dieta.
Ma declar dezamagita de cremele anticelulita, din pacate!
Toma Aurora a spus…
Corina, sunt de acord cu tine!
Asta am spus și eu în articol: fără dietă și exerciții fizice regulate nu se văd rezultate. E doar o strategie de marketing ce hipnotizează femeile, din păcate.