Cremă de față Manuka Health


   În sezonul cald marea problemă a tenului meu este excesul de sebum. Deși încerc să beau cât mai multă apă și să-l curăț corespunzător, nu reușesc să-l țin sub control. Însă tenul gras, în ciuda luciului inestetic, foarte rar prezintă semne de deshidratare, tocmai de aceea eu renunț la creme hidratante pe timpul zilei, vara. Atunci când le aplic nu durează mai mult de câteva zeci de minute și dau repede să le spăl de pe ten, pentru că îmi lasă senzația de pielea încărcată. Seara nu procedez la fel, aplic o cremă hrănitoare, preferând totuși ca aceasta să aibă o consistență cât mai lejeră. Sebumul excesiv duce, în cazul meu, la înmulțirea punctelor negre și la lărgirea porilor, iar cremele untoase, dense, agravează situația.
   Întreaga vară am folosit crema de față Manuka Health. Am aplicat-o uneori zilnic, alteori la 2 zile, fiind singura cremă la care am apelat seara, după demachiere. Încă mai am peste jumătate din flacon, este o cremă ultra-lejeră și datorită texturii ușoare se întinde rapid pe piele. O cantitate mică, cât un bob de mazăre, acoperă tot tenul. E indicat să fie aplicată și pe gât, eu încă nu m-am deprins cu acest obicei, ceea ce e foarte rău pentru că și pielea gâtului se ridează cu timpul. 


   Crema e una bio, cu ingrediente naturale. E opacă, de culoare albă. Pe lângă formula ușoară, potrivită inclusiv unui ten gras, mi-a plăcut că nu mi-a produs iritații. De la multe creme de față mă mănâncă pielea din jurul nasului. Acest lucru se întâmplă de regulă în cazul acelor produse ce conțin alcool sau au parfum în compoziție. Această cremă are un miros foarte discret, ce abia se simte, nu am avut probleme cu ea. Nu m-a mâncat nici nasul, nu mi-au apărut nici erupții.
   Sora mea folosește în prezent aceeași cremă. Ea are tenul mixt, uscat pe anumite porțiuni și este mulțumită de felul în care crema hidratează zonele deshidratate. I se pare o cremă potrivită inclusiv pentru pielea uscată, fiind foarte hrănitoare în ciuda texturii ușoare, non-grase.
   Pentru mine s-a dovedit a fi, de asemenea, o cremă foarte bună, de aceea o trec în topul preferatelor, alături de crema de față cu argan de la Erboristica (minunate aceste produse, se găsesc la Plafar), cremele cu venin de albine de la Apimond și serumul cu extract de melc Melcfort de la Gerocossen. 
   Produsele Manuka Health sunt fabricate în Noua Zeelandă, toate sunt bio și conțin celebra miere de Manuka. Grație acesteia, produsele au efect antiinflamator și antibacterian. Crema de față conține miere de Manuka cu MGO 250+, ce asigură un efect antibacterian mediu.  Eu am comandat crema de pe Apiland, însă pentru moment nu mai este disponibilă pe site. Pentru cei care preferă să comande din afara țării, găsiți toate produsele Manuka Health pe Iherb.com. Un flacon de 50 ml costă în jur de 16$ (63 lei).



Comentarii

Gutu Bianca Lucia a spus…
foarte interesanta crema, pacat ca nu este pe stoc
bydee-make-up a spus…
Si eu care credeam ca sunt singura persoana care nu foloseste crema in zona gatului... M-am linistit! :)
Foarte tentanta aceasta crema. Sa o folosesti cu placere in continuare!
Pupici
Toma Aurora a spus…
Bianca, poate vor reface stocul pe viitor :).
Toma Aurora a spus…
Se zice că pielea gâtului dacă se ridează, nimic n-o mai aduce la forma inițială. Nici intervențiile chirurgicale. Trebuie să începem să ne cremuim și noi, nu mai merge :)).
Mulțumesc!
Loredana R. a spus…
O am si eu si o ador! Este o crema absolut geniala, se potriveste de minune tenului meu.
Toma Aurora a spus…
Loredana, este foarte bună. Nu i-am găsit niciun punct slab, este ideală și pentru pielea mea.
Te pup!