Ultimele cumpărături



   După ce am obținut rezultate bune cu mierea de Manuka folosită pe post de mască de față, am zis să încep și o cură internă cu acest produs apicol, așa că un nou borcănel și-a găsit locul lângă cel de care mă folosesc de mai bine de o lună. Consum 2-3 grame de miere de Manuka dimineața, alături de alte produse apicole (polen, lăptișor de matcă). Am o linguriță mică cu care dozez cantitatea, însă vă puteți folosi de una clasică, pe care să o umpleți doar pe jumătate.

   Gustul mierii de Manuka e medicamentos, la început nu m-a încântat foarte tare, însă pe parcurs m-am obișnuit cu el iar acum pot spune că-mi place. La fel au stat lucrurile și în cazul lăptișorului de matcă, mi se părea foarte acru în primele zile, însă în prezent l-aș mânca cu lingura, la orice oră.
   Folosesc produse apicole pe post de energizant și sursă de vitamine, nu vi le pot recomanda pentru tratarea anumitor afecțiuni pentru că, cel puțin până în prezent, nu am avut probleme de sănătate.
   Mierea de Manuka poate fi comandată online de pe Apiland.ro, de unde puteți alege varianta potrivită în funcție de indicele MGO. Cu cât acesta este mai mare, cu atât crește și eficiența mierii ca medicament.



   În Carrefour am găsit cremele depilatoare de la Elmiplant la promoție (2 la 13 lei) și am profitat de prețul mic. Ce mă nemulțumește e că nu există o spatulă la produs și îmi pare rău că le-am aruncat pe cele de la cremele folosite în trecut. În rest, sunt mulțumită, folosesc crema doar pe brațe și nu mă irit deloc, mirosul său nu este plăcut, dar nici deranjant, am întâlnit creme depilatoare mai urât mirositoare.
   De la sora mea am primit o nouă pastă de dinți Manuka Honey. Foloseam deja această pastă, de 2 luni, timp în care am consumat jumătate din tub. Sunt mulțumită de ea și nu am în plan s-o schimb.
   În curând voi termina cura cu lăptișor de matcă, flaconul din imagine va fi ultimul pe care-l voi consuma în această vară. Apoi intenționez să-l înlocuiesc cu păstura. Lăptișorul de matcă îl consum dimineața, este un energizant puternic. Funcționează bine și pe post de mască de față. Măcar o dată în viață trebuie să-l încercați, nu contează neapărat de unde alegeți să-l procurați. S-ar putea să vă fie de mai mare ajutor decât suplimentele nutritive pe care le cumpărați din farmacii. Dacă nu vă place gustul său, amestecați-l cu puțină miere.




   M-am ținut de câteva ori să dau un feedback magazinului online Cătălin Botezatu Store, dar ba am uitat să fac fotografii, ba am pierdut ideea pe drum. Am comandat de pe site de mai multe ori, prima oară am avut suprize neplăcute cu mărimile. Sunt decalate, un S este mai mic decât un XS și tot așa. La bărbați situația este aceeași. Nu știu după ce standarde se ghidează cei confecționează lenjeria, dar măcar materialele sunt bune.
   Zilele acestea mi-am luat două body-uri din CBStore, unul alb, altul negru. Ambele măsura M, în realitate un XS/S. Ca să vă faceți o idee, eu port la sutien măsura 70B iar body-urile acestea stau fix pe mine fără să port nimic pe dedesubt. Despre material nu mă pot plânge, ambele body-uri sunt lucrate din bumbac și puțin elastan. 
   Lenjeria intimă de la Cătălin Botezatu vine ambalată în pungulițe (ca în foto), mă refer aici la produsele pentru femei. Nu există cutiuțe din carton, așa cum se obișnuiește la brandurile ce practică prețuri similare. Ca să faci cadou unei femei lenjerie intimă de la CB trebuie să cauți și un ambalaj decent pentru aceasta.
  

Comentarii

ilda76 a spus…
Ultimele-ultimele ever?! Carcotasa sunt acum! Dar nu cu rea intentie, tu stii asta! Am folosit si e in titluri ideea asta si-apoi, nu stiu cum Doamne (?!), am "realizat" ca poate fi interpretabila si am renuntat la ea, ba chiar am evitat-o in mod expres! :))) Minte intortocheata - asta am, cu asta defilez - ce sa-i faci?!
Mai am un strop de laptisor de matca, fug sa mi-l pun pe fata! :D
De ce ma instigi tu acum cu acea lenjerie, nu stii ca am ajuns la fundul sacului si ca trebuie sa fiu ca un inger?!

Pupiceeei, Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts
bydee-make-up a spus…
Uite ca n-am avut niciodata curiozitatea sa intru in magazinul online al lui nea' Bote (asta probabil pentru ca trec adesea pe langa magazinul fizic si nu ma atrage...). Ia sa-i fac eu o vizita virtuala! :)
Sa te bucuri de toate cumparaturile pe care le-ai facut! :)
Pupici
Cherry Queen a spus…
nu am comandat niciodata de la CB Store dar chiar eram curioasa sa stiu cum sunt produsele. un pic aiurea totusi ca trimit produsele doar in pungulite. La preturile lor si-ar fi permis ceva cutii mai atragatoare. :)

Sa folosesti cu drag tot ce ai cumparat!
pupicei :*
Toma Aurora a spus…
Ilda, nu cred că sunt ultimele ever, dar cu siguranță sunt ultimele cumpărături făcute până în momentul prezent :D.
Toma Aurora a spus…
Nici cel online nu e foarte atractiv, eu mai cumpăram lenjerie de la el de pe alte site-uri, însă în magazinul oficial e ceva mai ieftină. Hainele CB nu-mi plac, nu mi se par reușite, dar asta e o părere personală. Pesemne unora li se potrivește acest stil promovat de designer.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Exact! Aici băteam și eu, n-ar fi stricat niște cutiuțe. Acele pungulițe dau un aspect ieftin, e și mai aiurea când vrei să faci un cadou cuiva.