Comandă OnlineBijoux


   V-am rămas datoare cu o postare dedicată bijuteriilor de pe OnlineBijoux.ro. Atunci când am scris articolele de prezentare a ofertei acestui magazin online, mi-au rămas în minte câteva modele de bijuterii cu perle. O mică colecție de accesorii din perle ivoire și gri mi-au plăcut în mod deosebit, am stat puțin pe gânduri dacă să optez pentru colier ori pentru brățară și am ales prima variantă, gândindu-mă că pot purta șiragul și pe post de brățară, răsucit pe din două.


   Am ales bijuteriile cu perle pentru a le purta împreună cu rochia de mai sus, pe care am comandat-o de pe SheIn. Rochia este un model BCBG, am adăugat-o în coș de cum am zărit-o prima oară pe site, însă am așteptat să pună cineva fotografii reale cu ea. În cele din urmă o clientă a uploadat o fotografie, apoi am zărit-o și pe un blog din afară (StylishPetite.com) și am finalizat comanda, căci mi-a plăcut tare.


   Pentru a completa colierul, care vine fix la baza gâtului, am ales o pereche discretă de cercei cu perle, aflați la reducere pe site-ul OnlineBijoux. Costă doar 18 lei acum și îi găsiți în secțiunea Outlet Bijuterii. Mi-a fost greu să-i port prima oară, îmi pun cercei foarte rar, o dată la câteva luni și oricât de mici ar fi tot mă incomodează și mă simt mai în largul meu fără ei. Aceștia sunt mititei și ușori, am să încerc să-i port mai des pentru a mă obișnui cu ei. Pesemne găurile mele încep să se micșoreze, cele date în anii de liceu s-au astupat, nu mai pot băga cercei în ele.

    Ambele accesorii sunt placate cu aur, însă trebuie să aveți grijă cu astfel de obiecte atunci când vă parfumați sau vă spălați pe mâini, pentru că stratul auriu e de regulă subțire și bijuteriile pot deveni roșiatice sau se pot înnegri. Sunt o alternativă accesibilă la bijuteriile din metale prețioase, însă nu vin la pachet cu luxul de a fi purtate în permanență.

Comentarii

Anda Darie a spus…
Îmi place colierul pe care ți l-ai comandat. Cerceii nu mă prea atrag, mie îmi plac cerceii de tip candelabru mai degrabă.
Claudia's Choice a spus…
Bijuteriile sunt tare frumoase, ceva de genul mi-ar fi trebuit si mie ceva de genul pentru o nunta!
ilda76 a spus…
Mamma mia, cat de frumoasa e rochia!!! Acum o astept si eu cu nerabdare! :)) Va arata super pe tine, it's so you! Imi place si colierul! Nu-mi dau seama cum vor arata impreuna dar merg pe mana ta! :D

Puuup, draga mea Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts
Camelia Andrasescu a spus…
Tare dragut e colierul, sa il porti cu drag!
Si rochita imi place mult, astept sa te vad imbracata cu ea! Pupici!
Anonim a spus…
Si eu am comandat de la Online Bijoux niste cercei si un ceas si am fost foarte foarte multumita.
Sa porti sanatoasa achizitiile!
Toma Aurora a spus…
Eleonora, cei candelabru îmi plac și mie mult, însă doar îi admir la alte fete pentru că mi se par foarte grei.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Claudia, chin mare cu aceste nunți, nu-i așa? :))
Toma Aurora a spus…
Ilda, dacă n-or să arate bine împreună atunci găsesc eu o altă rochie cu care să se potrivească. Aștept și eu să văd rochița pe viu, sunt tare curioasă cum se va prezenta! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Camelia, sper să apuc să fac 2-3 poze cu această rochiță, cam fug de aparatul foto în ultima perioadă, până nu demult nu știam cum să fac să mă pozez mai des :)). Te pup, draga mea!
Toma Aurora a spus…
Dragă Dana, mulțumesc pentru urare!
De la ei mai am două inele luate acum vreo 3 ani ce încă arată perfect, dar cu care am avut grijă atunci când le-am purtat.