Cumpărături Gerocossen


  Dintre toate brandurile românești ce fabrică produse cosmetice, Apimond și Gerocossen sunt preferatele mele. Apimond are produse ceva mai scumpe, însă de o calitate excepțională. Îmi amintesc cu drag de cremele cu venin de albine, de bifazicul demachiant- produse de îngrijire excelente! Din categoria low cost, prefer cosmeticele Gerocossen pentru că sunt nu doar foarte accesibile ci și potrivite nevoilor mele. E adevărat că un gel de curățare Gerocossen nu se prezintă ca unul scump, însă puțin contează ambalajul atunci când vine vorba despre produse de îngrijire.

   Produsele le-am comandat în urmă cu ceva timp de pe noul site Gerocossen , tentată mai mult de sora mea care avea nevoie de produse de protecție solară, ea plecând la mare în câteva zile. Despre unele cosmetice v-am mai povestit pe blog. Gelul de curățare, de exemplu, l-am folosit vreme de 2 ani. Momentan are și pompă la flacon, salut acest update căci astfel nu mai risipesc mult produs. Este foarte delicat cu pielea, nu mi-a provocat niciun fel de iritație indiferent de cât de des îl foloseam. La fel de bun ca și el mi s-a părut gelul de curățare Neoteric (Iherb.com), însă printre celelalte produse de curățare încercate nu i-am găsit concurent.
   Laptele demachiant este și el o iubire veche. L-am mai avut de câteva ori. Nu-mi lăcrimează ochii de la el, iar machiajul e îndepărtat eficient. Nu-mi place pentru că se consumă repede de aceea e mai rentabil să cumpăr apa micelară de la Garnier. Însă, pentru diversitate, e bun la casa omului.
   Loțiunea spray pentru protecție solară, cu SPF 30, este tot un produs cu istorie. Are o consistență foarte ușoară, lichidă, și poate fi aplicat și pe ten fără să lase impresia de gras. Are un miros foarte discret, ce nu mă deranjează. Nu lasă urme albe pe piele. Comparativ cu cealaltă loțiune de corp pe care o mai folosesc, cu SPF 50, de la Yves Rocher, cea de la Gerocossen mi se pare mai bună. Prețul este de 4 ori mai mic (22 lei pe site, 40 lei în magazine) și vine la pachet cu o loțiune after sun, la alegere. Eu am optat pentru balsamul calmant, un produs aproape lichid ce se absoarbe instant, revigorând pielea după expunerea la soare. Am făcut plajă de câteva ori pe anul acesta și mă declar foarte mulțumită de aceste produse. Anul trecut am folosit doar laptele, iar după expunerea la soare foloseam un spray Garnier.
   Am ajuns la produsele pentru epilat. Benzile cu ceară rece nu mai rețin dacă le-am mai avut. Nu-s rele, însă cealaltă variantă, clasică, cu chenar roșu, este mai bună, smulge firele de păr mai bine. Crema depilatoare cu trandafir e pentru prima oară când o folosesc. Vine însoțită de o spatulă. Nu elimină firele de păr în 3-4 minute, așa cum e menționat pe ambalaj, ci în aproximativ 10. Asta s-a întâmplat în cazul meu, atunci când am folosit-o în zona axilelor. Nu mi-a creat neplăceri, așa că am folosit-o apoi și pe brațe. Eu mă irit mai ușor pe brațe decât la axilă, atunci când folosesc epilatorul. Însă nu au fost probleme, nu mi-au apărut bubițe de la aceasta cremă.

Comentarii

Irina a spus…
Gerocossen este cel mai tare. Sampoanele lor sunt bestiale.
Rokolla a spus…
Deja ti-ai cumparat creme cu protectie. Nici la mare nu a fost vreme de plaja chiar sunt curioasa daca le-a folosit sora ta!

www.rokolla.blogspot.ro
Toma Aurora a spus…
Irina, îmi amintesc că am citit pe blogul tău despre un șampon de-al lor pentru păr gras.
Toma Aurora a spus…
Pleacă la mare pe o insulă din afară, e posibil să prindă vreme frumoasă. La noi în țară e încă frig pe plajă. Acasă am stat la soare, în grădină, de câteva ori.
CristinaM a spus…
Tare bine imi prinde postarea ta, mai ales ca de cateva saptamani tot vreau sa pun si eu o comanda pe site.

Spune-mi te rog daca benzile cu ceara sunt pe hartie sau plastic/celofan.

Sa le folosesti toate sanatoasa!
Toma Aurora a spus…
Bună!
Benzile din foto sunt din hârtie albă. Cele în ambalaj alb-roșu sunt din celofan transparent. Mie mi se par mai bune cele din urmă, smulg foarte bine firele de păr, chiar și pe cele foarte scurte.
Mulțumesc mult!