Ultimele cumpărături




   S-au strâns iar câteva noi achiziții și am zis să fac o postare legată de acest subiect. Au fost foarte multe promoții în magazinele online, m-am lăsat ispitită mai de fiecare dată, așa că vor urma articole de acest gen și în următoarele zile. 

   N-am rezistat și am comandat o pereche de blugi negri din noul magazin online H&M. Astfel, am observat și cum se descurcă cu livrarea. Aceasta se face prin Cargus și în cazul meu a durat 3 zile lucrătoare până ce pachetul a ajuns la mine. Până pe 14 aprilie transportul este gratuit, iar după acestă dată am înțeles că se va percepe o taxă de 17 lei.
   Blugii sunt negri, nu gri așa cum păreau în fotografia de pe site, însă sunt puțin decolorați în partea de sus, doar în față. Sunt niște jeggings de fapt, fiind confecționați dintr-un material mai subțire decât denimul clasic și sunt foarte mulați și elastici. Îmi plac mult și o să mai comand blugi de pe site și pe viitor. Eu am ales măsura 27, care e un fel de măsură de mijloc pentru S. S-ul, conform tabelului de mărimi, e reprezentat de măsurile 26,27 și 28. Blugii au costat 90 lei și îi găsiți pe site sub numele Jeggings Super Skinny High.
   Din Damascus, outletul din zona Unirii, am plecat cu un top gri, cu imprimeu ce imită dantela. A costat foarte puțin, în jur de 20 lei dacă țin eu bine minte. Adesea iau bluze din Damascus, sunt mai ieftine decât în magazinele oficiale ale brandurilor.
   Am cumpărat un șampon nou, Absolut Repair Lipidium de la L'Oreal. Un șampon profesional destinat îngrijirii părului degradat. Îmi place pentru că lasă părul foarte moale, nu mai e nevoie să folosesc și balsam după, însă am observat că îndreaptă părul ondulat. În cazul meu, buclele au dispărut aproape complet de când îl folosesc. L-am comandat de pe Aoro (33 lei).
  
    Libris are reduceri mari la cărți, iar eu m-am pricopsit cu cele trei volume ale Cronicii de familie a lui Petru Dumitriu. Am citit primul volum în serile trecute, m-a impresionat talentul autorului. Zicea cineva că s-ar putea să fie cel mai bun romancier al nostru și nu vorbea prostii. Are un condei excepțional. Lucrarea e considerată  a fi o mutație, din punct de vedere istoric, însă nu am găsit voci care să se declare nemulțumite de calitatea textului. Personajele pe care le-am întâlnit în primul volum au cu toate ceva putred, nu e unul vrednic de admirație. Unii sunt lacomi, alții doresc să se afirme cu orice preț. Avem femei vinovate de adulter, avem oameni politici de vârsta a doua ce poftesc la copile, avem tineri naivi ce sacrifică totul pentru o dragoste neîmpărtășită. Și avem pasaje lungi de descriere la orice pas, aviz celor plictisiți de acest mod de expunere! Livrarea e gratuită în cazul Libris și se face rapid, în 1-2 zile lucrătoare, prin curier.

Comentarii

All that beauty a spus…
Sa le porti cu placere! Imi place mult topul gri, iar blugii negri sunt element de baza in garderoba oricarei persoane. Si mie imi place sa-mi cumpar pantaloni de la H&M deoarece au preturi decente. Ma tenteaza si pe mine sa plasez o comanda in magazinul online, mai ales ca transportul este gratis.
Unknown a spus…
Am descoperit prin intermediul blogsferei lansarea magazinului online H&M și m-am uitat de îndată. Pe mine mă interesa o rochiță potrivită pentru pozele de album, de la finalul clasei a XII-a, dar nu m-a impresionat nimic. Totuși, articolele sport, în special colanții și bluzele, m-au tentat foarte tare și cu greu m-am abținut să nu le comand...am decis să aștept câteva zile, fiindcă în curând ajung în magazinul lor fizic și poate sunt prețurile mai mici. Tu de unde ți-ai cumpărat hăinuțele în care faci mișcare?
Toma Aurora a spus…
Larisa, colanți și pantaloni scurți am cumpărat doar din Decathlon, iar bustiere și topuri din Lidl. Dacă aș fi găsit și colanți în măsura mea la Lidl mi-aș fi cumpărat negreșit, căci sunt mai bune materialele decât cele ale produselor din Decathlon. Mai am o jachetă sport de la Hummel și una de la Kappa, însă cred că mai mult am plătit pentru brand în cazul lor :)).
Toma Aurora a spus…
Simona, tocmai pentru că sunt de bază i-am și luat. Am probat la blugi negri în ultima vreme de nu le mai știu numărul, dar nu i-am găsit pe cei potriviți. La unii m-am temut să nu mă trezesc cu ei gri după 2 spălări, așa cum am pățit de regulă. Sunt bune prețurile celor de la HM, însă cel mai tare mă atrage faptul că împart modelele în funcție de talie, așa că le pot scoate direct din calcul pe cele cu talia joasă.
Mulțumesc!
Iarina a spus…
am fost si eu intr-o seara in damascus si am ramas pe acolo vreo ora. mi-am luat o bluza (are eticheta topshop :-s) dar erau muuuulte chestii faine. marimea e problema acolo ptr ca la un s, 36....nu prea gaseai mare lucru. de la 40-42 in sus. dar cam asa e la reduceri. si la incaltaminte la fel. 38 nu gasesti decat porcarii...si 41 ...Doamne ce modele!!!!
Unknown a spus…
Mulțumesc pentru răspuns, Aurora! O să caut și eu în Decathlon. :D
Toma Aurora a spus…
Loveisevil, și noi când intrăm știm că nu ieșim prea curând de acolo. Sunt de acord cu tine, cele mai faine chestii sunt disponibile doar în măsuri mari, dar cu ceva răbdare mai găsești și lucruri decente în măsuri mici. În trecut aveau lucruri mult mai frumoase, dar de când s-a modernizat magazinul au băgat și unele articole chinezești.
Claudia's Choice a spus…
sa le porti cu drag! eu vreau Cronica sa o citesc, le caut pe site imediat!