Sampon hranitor pentru par deteriorat Absolut Repair Lipidium


   Absolut Repair Lipidium este cel de-al treilea sampon profesional L'Oreal pe care-l folosesc, dupa Force Vector și Volume Expand. Toate mi s-au parut sampoane bune, economice, de aceea am sa continui sa folosesc produse pentru curatarea parului de la acest brand. Lipidium este un sampon destinat parului degradat chimic prin vopsire, decolorare sau supus constant temperaturilor ridicate ale aparatelor de coafat. Promite o reparare a firului de par și o podoaba capilara neteda, moale și stralucitoare.

   Parul degradat la varfuri, despicat, nu se mai repara. Serumurile, balsamurile leave-in nu fac altceva decat sa le ofere un aspect sanatos, insa varful crestat nu se mai lipseste niciodată la loc. Cu timpul el poate fi eliminat prin periaj sau tuns. Parul degradat ca si structura, cu aspect frizat sau tern poate fi resuscitat. Prin masti, tratamente, o alimentatie sanatoasa, suplimente nutritive si o hidratare corespunzatoare a corpului. Printre toate, samponul are și el un cuvant de spus, in special daca obisnuim sa ne spalam parul frecvent.
   Ce apreciez în primul rand la acest sampon L'Oreal, Asolut Repair Lipidium, este faptul ca reuseste sa curete bine scalpul si sa nu agreseze firul de par pe lungimea sa. Ati dat si voi, pesemne, peste sampoane care fie se comportau bine pe pielea capului, dar uscau parul, fie nu-l uscau dar va umpleau de matreata sau va provocau iritatii pe scalp.
   În ultimult timp am inceput sa-mi spal parul mai rar, mai intai o zi da, una nu, iar momentan il samponez doar de două ori de saptamana. Arata mai bine decat atunci cand il spalam zilnic, desi in ultima zi dintre spalari imi vine greu sa tolerez radacinile cu aspect uns. Sper ca in timp sa se regleze aceasta secretie, trebuie sa am rabdare.


  Samponul are o consistenta cremoasa, densa. Este opac si de culoare galbuie. Spre deosebire de celelalte doua sampoane pe care le-am incercat de la L'Oreal Proffessionel face mai putina spuma, iar din aceasta cauza samponez de doua ori la fiecare baie. Prima oara folosesc o cantitate cat o jumătate de nuca (sa zicem!), iar a doua oara doar doua picaturi cat doua boabe de mazare. La a doua samponare se produce o spuma mai consistenta, asa cum se intampla de regula in cazul samponarilor succesive.
   Lasa parul moale, uneori nu mai folosesc balsam dupa, nu mai simt nevoia. Din cand in cand apelez la o masca de par, homemade sau din comert, pentru a hrani parul in profunzime, insa de balsam ma ating foarte rar.
   Mirosul sau este unul exotic, floral-fructat, de pepene galben si flori de iasomie. Eu asa il percep. L-as clasifica drept un parfum de vara. Este minunat, dulce dar deloc deranjant.
   De obicei un sampon profesional ma tine in jur de 3-4 luni, in functie de cat de des ma samponez.


   Samponul are si produse complementare disponibile, iar unul dintre cele mai atractive sunt fiolele cu ser concentrat pentru repararea părului deteriorat.  Se vand in set de 6 ori 15 fiole, iar o fiola este suficienta pentru o aplicare.


   Sunt situatii in care desi o femeie doreste repararea parului, nu poate renunta la aparatele de coafat. Depinde de tunsoare, în primul rand, iar apoi de preferintele fiecareia. Apoi, un par coafat cu ajutorul unui aparat arata mult mai bine. Nu toate ne-am nascut cu un par pefect, cu tinuta si o forma naturala care sa ne multumeasca. Pentru noi s-au nascut produsele de protectie termica, cele destinate protejarii firului de par impotriva caldurii excesive. Eu folosesc un ulei de la CHI în prezent, Silk Infusion, dar pe viitor as incerca si crema protectoare Lipidium, despre care am citit recenzii pozitive pe blogurile din afara tarii.
   Vreau sa va atrag atentia asupra unui lucru pe care l-am observat si la mine, dar despre care am citit si in prezentarile altor bloggeri: aceasta gama, Absolut Repair Lipidium, tinde să facă buclele naturale să se lase. Daca aveti parul ondulat sau cret o sa observati ca e mai neted dupa samponare, mult mai lucios, insa buclele aproape ca dispar. In rest, doar de bine!
   Eu am comandat samponul la inceputul lunii martie de pe Aoro. Pretul sau este de 31 lei pentru un flacon de 250 ml. Puteti opta si pentru cantitati mai generoase, de 500 sau 1500 ml, insa eu de obicei le evit pentru ca in cazul lor am tendinta de a folosi mai mult produs, de a turna in nestire gandindu-ma ca e mult si ca ajunge.

Comentarii

Olivia Boros a spus…
Si mie imi plac produsele L'Oreal Professionnel, imi doresc un sampon de la ei, dar unul care sa imi evidentieze buclele. Exact asa am patit si eu sampoanele, unele faceau bine scalpului, dar lasau firul de par prea uscat; altele erau hidratante, dar imi produceau matreata. Te pup.
Georgiana a spus…
Suna foarte bine, mi-as dori sa il testez pe viitor! :) Recunosc ca m-a atras si descrierea aromei sale. Te pup!
coco a spus…
momentan m-am oprit la unul cu argan de la Triodeluxe!
Toma Aurora a spus…
Olivia, au și o gamă de produse destinate părului creț, în ambalaje de culoare verde, dacă rețin exact. Te pup și eu!
Toma Aurora a spus…
Georgiana, da, formidabil miros din punctul meu de vedere! Nu persistă mult timp în păr, probabil masca ori balsamul să aibă o putere mai mare de parfumare, cum se întâmplă de regulă.
Te pup și eu!
Toma Aurora a spus…
Coco, de pe Triodeluxe am folosit și eu un șampon bun, Anian. Avea un ambalal alb-portocaliu și rețin că mi-a plăcut și acela.
Claudia's Choice a spus…
suna tare bine, mirosul cred ca e super! totusi, mi se pare ca folosesti foarte putin sampon la spalare. sau poate folosesc eu prea mult :D
Toma Aurora a spus…
Claudia,depinde cât de concentrat e șamponul. Când mă spăl cu Dove pun o cantitate cat două nuci. Nu șamponez decât scalpul, de regulă.
Unknown a spus…
Buna si eu mi am comandat de pe aoro sampon masca . crema protectoare si fiole insa nu am inteles cum trebuiesc utilizate am vazut pe youtobe insa nus sigur daca am inteles corect eu in video am vazut urmatorul procedeu : spalam parul cu sampon aplicam fiola uscam cu uscatorul apoi punem placa ( aici nu inteleg de ce sa il fac cu placa se activeaza fiola la temperatura inalta ) asa dupa aplicarea fiolei si indreptat spalam parul aplicam masca clatim uscam cu prosopul apoi punem crema protectoare e ok ??? Help PLS
Toma Aurora a spus…
Bună!
Nu am încercat acele fiole, așa că nu am cum să te ajut. Nu există listă a instrucțiunilor de utilizare pe cutie?
Unknown a spus…
Multumesc pentru parere, foarte utila mai ales ca ai mentionat ca lasa buclele naturale. Acum tocmai scotoceam pe Elefant la sampoanele L'Oreal, si cred ca il iau pe cel vopsit pentru un plus de hidratare. Nu am parul vopsit, insa este aspru, des, firul gros si ondulat.
Toma Aurora a spus…
Diana, pe cel pentru păr vopsit, Vitamino A-OX, în sticluţă roz îl folosesc acum şi este foarte hidratant, nu mai aplic balsam sau mască după, doar un ser uşor fără clătire. Nici eu nu-mi mai vopsesc părul de aproape un an însă l-am luat tot pentru un plus de hidratare. Miroase frumos, a bombonele!