Nou pe Lensa.ro: Ochelari Ray-Ban


   Lensa a făcut un pas înainte și a adus în magazin ochelari marca Ray-Ban. Eu am avut câteva experiențe cu acest site, căci de aici îmi cumpăr lentilele de contact Air Optix și tot de aici mi-am luat anul trecut ochelari wayfarer de la Hugo Boss. Tot de la Lensa a cumpărat și sora mea ochelari Polaroid, foarte frumoși și rezistenți, asemănători celebrilor Ray-Ban. Pentru vara acestui an vom putea alege direct din modelele acestui brand, oferta de pe site fiind variată, iar prețurile decente. Orientativ, orice pereche de ochelari Ray-Ban costă între  500-550 lei și pentru acești ochelari se oferă o garanție de 2 ani și livrare gratuită. Din experiență vă spun că ochelarii vin însoțiți de toate documentele ce atestă originalitatea lor, precum și de etui și accesorii incluse, în funcție de modelul ales.






   Fie că sutenți fani ai ramelor clubmaster, wayfarer sau preferați modelul aviator, oferta Lensa este bogată, iar un alt plus este faptul că aproape orice model disponibil este unisex și poate fi schimbat înte parteneri. Eu am probat modelele wayfarer și personal le-am găsit ca având lentilele prea mici pentru gusturile mele, însă ochelarii clubmaster Ray-Ban mi s-au părut foarte faini și am trecut pe wishlist o pereche neagră cu detalii aurii.

Comentarii

Aura Maican a spus…
Și eu recomand Lensa.ro. Am achiziționat de aici lentile de contact și ochelari de soare. Sunt promăți și serioși!