Obsesia zilei: espadrilele roșii!

foto: Pinterest.com


   În urmă cu câțiva ani nu suportam espadrilele. Deși nu le purtasem vreodată, nu îmi plăcea forma lor și nu m-aș fi gândit ca am să ajung să-mi petrec verile încălțată în espadrile. Abia apoi am realizat că aceste încălțări nu sunt doar comode, perfecte pentru zile foarte calde sau obositoare, ci se potrivesc aproape oricărei ținute. Vin bine și cu blugi și cu rochii. Pot fi purtate și la plajă, dar și la o ieșire în oraș. Spre deosebire de teniși, care mie îmi plac mult în sezonul cald, în espadrile piciorul nu transpiră la fel de tare. Dezavantajul lor este acela că se strică destul de repede, fiind confecționați din materiale ușoare.

   Anul trecut am găsit niște espadrile bune la Miniprix. M-au costat foarte puțin, în jur de 50 lei. S-au menținut bine și am să le pot purta și vara aceasta, dar a început să desprindă ușor acea sfoară din jurul tălpii.
   Am avut și espadrile no name, la un preț similar, însă mi s-au rupt după câteva purtări. Apoi mi-am luat și din acelea cu talpă din cauciuc, plimsolls, însă m-au ros și mi s-a părut că transpir mai rău în ele decât în adidași. Cum eu nu port șosete vara, vă imaginați numai cum stăteau lucrurile după 2-3 săptămâni...
   Pentru vara aceasta m-am gândit să investesc în niște espadrile din textil și mi-au căzut cu tronc unele de pe Fashion Days, de culoare roșie. Încă nu vă pot da detalii, sunt la prima experiență cu acest site și aștept să văd cum se vor desfășura lucrurile. Am văzut pe Facebook că au o promoție până pe 22 martie, pentru comenzi mai mari de 250 lei, și am zis să-mi iau ceva frumos de Iepuraș și să profit de moment pentru a cumpăra și câteva cadouri pentru Paște.


   Ele sunt vinovatele! Dacă le voi primi cu bine, atunci sigur le veți vedea pe blog. Până atunci vă las în compania unor ținute găsite pe Pinterest în care au fost incluși pantofi joși de culoare roșie (balerini, espadrile). Eu n-am mai avut așa ceva, dar în sinea mea mi-am zis că o să se potrivească cu orice fel de blugi, cât și cu rochiile și ținutele albe pe care mai toți le purtăm vara.












Comentarii

Alina a spus…
mie nu-mi displaceau, dar cred ca am avut ghinion si toate perechile pe care le-am incercat mi-au dat impresia ca trebuie sa ma straduiesc prea tare sa le trag pe picior, culmea! eu avand laba piciorului subtire.
Claudia's Choice a spus…
Anul trecut le-am descoperit si eu, dar in varianta neagra, dantelate. Cred ca anul acesta o sa imi caut si rosii. :)
Andree a spus…
Ador balerinii rosii! Anul trecut am avut unii din paiete si aratau superb. Sunt pata de culoare perfecta pentru orice tinuta!
Andrrr a spus…
Eu mi-as lua balerini ca in imaginea 4. Sunt superbi.

Azi am primit un newsletter de la Homeycomb cu oferta la cosmetice si aveau si parfumurile care stiu ca iti plac :Alien si Lolita Lempika (erau doua variante). Poate te intereseaza oferta lor :D
Toma Aurora a spus…
Alina, așa am pățit și eu cu ele la început și, la fel, n-am piciorul lat. Cred că sunt făcute în așa fel încât să nu iasă din picior când alergi sau faci vreo mișcare dubioasă :D.
Toma Aurora a spus…
Claudia, frumos pe negru!
Eu pe roșu am luat, poate voi găsi și în dungi sau cu imprimeu leopard.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Andree, abia aștept să port și eu! :D
Toma Aurora a spus…
Andrrr, mulțumesc mult pentru info. Am să intru să văd oferta deși momentan sunt în pauză de shopping după două comenzi sănătoase :D. De la Homeycomb niște prosoape aș lua, au niște modele de mi-a stat inima în loc.