Spumă de curățare A.C. Control Lioele


    Spuma de curățare A.C. Control este un produs fabricat de brandul coreean Lioele, special conceput pentru tenul sensibil cu tendințe acneice. Vine ambalată într-o cutie bicoloră, în nuanțe alb-roz, în care găsim un flacon cu un lichid spumat și un flacon roz cu pompă. Conținutul din primul tub se toarnă în cel prevăzut cu sistem de dozare, iar astfel putem utiliza pe față spuma deja formată.

    Spuma conține acid salicilic, un ingredient adesea utilizat în cosmeticele pentru îngrijirea tenului acneic. Din păcate eu niciodată nu m-am înțeles cu acest tip de acid, nici în adolescență, atunci când aveam ceva mai multe coșuri și nici în prezent, când coșurile îmi apar destul de rar. Mi se pare puțin cam agresiv pentru tenul meu și din păcate și de data aceasta  am avut o experiență nu tocmai fericită cu el.
   La prima utilizare, în urmă cu o lună, am remarcat că spuma este foarte parfumată, iar acest lucru m-a nemulțumit puțin, eu fiind obișnuită cu gelurile de curățare cu miros subțil (Gerocossen) sau chiar inexistent (Neoteric). Am trecut însă peste acest aspect și am folosit-o timp de 3 zile, dimineața și seara. După care m-am oprit. De ce? Pentru că-mi simțeam tenul foarte uscat și în zona dintre sprâncene începuse chiar să se cojească. Așa că am pus spuma de curățare în cui, ca să zic așa, și am continuat s-o folosesc doar de două ori pe săptămână, seara, atunci când doream o curățare în profunzime a pielii.



   Văzând eu că pentru tenul meu nu-i tocmai potrivită, deși teoretic produsele cu acid salicilic fac treabă grozavă pe tenul gras (eu am mai citit multe păreri similare cu ale mele, legate de acidul salicilic, potrivit cărora unele persoane cu tenul gras, eventual și acneic, nu se înțeleg deloc cu produsele ce conțin acest ingredient), am zis să încerc să-l folosesc și pe spate, acolo unde mai am probleme cu coșurile. Însă am constatat că formula e prea blândă pentru pielea corpului și nu curăță suficiente de bine, nici măcar după 2 aplicări repetate. 
   Dacă nici pentru spate nu a dat rezultate, m-am limitat în a folosi produsul mai rar pe față, numai de două ori, după cum spuneam.



    Prețul spumei este de 79 lei, destul de ridicat pentru calitatea sa, din punctul meu de vedere. Rezultate mai bune am obținut cu spuma de curățare de la Thursday Plantation, aceea costând în jur de 70 lei. Însă și spuma TP începuse să-mi usuce pielea după câteva săptămâni de utilizare. Dar a fost vorba de săptămâni, nu de zile...
    Spuma A.C. Control poate fi comandată din magazinul online Makeup Shop. Dacă v-ați înțeles bine în trecut cu produsele cu acid salicilic s-ar putea să vă placă, dacă nu, recomandarea mea e să vă orientați înspre alt produs de curățare a tenului.

Comentarii

Claudia's Choice a spus…
am si eu pe lista de testat BHA, sunt curioasa de rezultate, mai ales ca tenul meu este nromal, cu usoara tendinte de uscare usoara in timpul iernii. acum stau in dubii, sa incep acum testarea sau sa mai astept putin sezonul mai calduros?
Toma Aurora a spus…
Claudia, din câte am citit eu este mai bine să folosim acizii aceștia pe timp rece și mai rar în sezonul cald. Iar în sezonul cald, în cazul în care nu dorim să renunțăm la produse, trebuie să le completăm cu ceva factor de protecție solară foarte ridicat.
Ella a spus…
Eu fac partea din „grupul” fetelor cu ten gras care se înțeleg foarte bine cu acidul salicilic! Totuși nu știu dacă îmi doresc în mod special să încerc acest produs, am alternative mai ieftine care-mi plac foarte mult (Garnier PureActive folosesc de aproape un an și face o treabă excelentă).
Te pup!
Miu Miu a spus…
Multumim pentru review, draga mea.