Obsesia zilei: Rochia albă croșetată


    Iubesc rochiile albe din dantelă, croșetate sau cu broderii și în loc să mă potolesc în a-mi cumpăra altele noi, parcă ochii mei sunt atrași doar de aceste piese vestimentare delicate, atât de simplu de purtat și asortat în orice sezon. Și tind să cred că și ele mă iubesc pe mine, altfel nu văd de ce mi-ar ieși mereu în cale!

    Am văzut rochița de mai sus pe Asos, dar și pe SheInside, diferența dintre ele fiind aceea că pe Asos se află modelul original, cel foarte scump (1.300 lei). Însă sora mea și-a luat recent o rochie din aceeași colecție și m-a impresionat cât de bine este lucrată și „replica” celor de la SheInside, din materiale de calitate. Pe SheInside rochia de mai sus costă 130 lei, doar că măsurile sunt potrivite pentru fetele mai slăbuțe. 
     Deși rochia este una prețioasă ca și model, consider că poate fi adaptată și ținutelor de zi. Eu o văd purtată cu sandale simple pe timp de vară, aurii, și cu ghete cu șiret și jachetă din PU primăvara/toamna. Poate și cu o pălărie, în caz că sunteți fanele acestui accesoriu. Eu am devenit, recunosc! În schimb, cu jachetele din piele nu mă înțeleg foarte bine și am să caut să văd dacă se poate remedia problema, Am senzația că transpir destul de tare atunci când le port, pe spate, iar acest lucru nu-l pățesc cu niciun alt tip de jachetă. Oare sunt singura care trece prin asta?

rochie: Asos.com/ SheInside.com 
jachetă: Zara/ SheInside.com 190 lei
ghete: Asos.com 295 lei 

   P.S: Jacheta o am pe roz, comandată tot de pe SheInside, în măsura S. Este identică cu cea din magazin ca și material, însă e mult mai mică, așa că vă recomand să vă alegeți măsura M în caz că purtați XS/S, pentru a vă simți foarte comod în ea. Eu pe cea roz o port doar cu bluze subțiri. Am pus fotografii cu ea aici și pe viitor am să vi-o arăt și într-o ținută, după ce se mai încălzește afară. 

Comentarii

Miu Miu a spus…
Wow, e divina, si eu am o mare pasiune pentru astfel de rochii si chiar am vreo 2 daca nu ma insel,. abia astept vara sa "sar" in ele.

Te pup.

www.miu-miu.ro
coco a spus…
sunt foarte finute!
Toma Aurora a spus…
Miu, la fel! Cred că știu una dintre rochiile tale, pe cea cu mâneci scurte. Îmi place mult! :)
Claudia's Choice a spus…
arata foarte bine rochita, chiar e delicata si feminina!
Toma Aurora a spus…
Claudia, sunt de acord! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Coco, mi le doresc pe toate, acum să văd cum stau și cu bugetul. Măcar rochia să fie, ghetele și jacheta mai pot aștepta.