BB cream Beyond the solution Lioele



   Probabil v-ați dat seama din postările publicate în ultima vreme în blogosferă că se desfășoară o campanie de testare a produselor de la Lioele. S-a scris mult despre creme BB/CC cream, acestea fiind cele mai populare cosmetice marca Lioele. Eu am primit produse de îngrijire a pielii spre testare și doar câteva mostre ale cremelor BB, însă una dintre ele a fost generoasă și mi-a ajuns pentru a o folosi timp de o săptămână. Iată, prin urmare, prezentarea sa pe blog, a cremei BB Beyond the solution.

    Voi începe prin a vă spune că unica nuanță acestei creme BB îmi este foarte deschisă. Nu știu cât de bine se observă acest lucru din fotografiile mele, însă în realitate se vede clar diferența de culoare dintre pielea de pe față și cea de pe gât. Nuanța nu se adaptează culorii tenului meu, acesta fiind măsliniu. Așa că nu recomand produsul decât persoanelor cu pielea deschisă, maxim medie ca și colorit. Eu folosesc o pudră bronzantă peste, dar pentru fotografiile de azi am renunțat la ea.
   Textura produsului e cremoasă, densă. Nu curge și se întinde foarte ușor pe piele. Eu aplic crema colorantă cu degetele, însă din alte recenzii am înțeles că arată mai bine dacă e aplicată cu ajutorul unui burețele. N-am încercat, mereu am ales să aplic baza pentru machiaj cu degetele, așa m-am obișnuit.


înainte/după

   Acoperirea obținută e bună, medie, din punctul meu de vedere. Aplic un singur strat, altfel mi se pare că pielea e prea încărcată, în special în zona T, cea în care porii mei sunt mai vizibili. După aplicare, fixez produsul cu puțină pudră, altfel nu rezistă prea bine pe tenul meu gras. Chiar și în aceste condiții, după 4-5 ore, aspectul produsului începe să se strice pe piele și se adună ușor în ridurile de expresie. Comparativ cu celelalte creme BB coreene încercate (LaNeige, Perfect Cover-Missha), Beyond the solution mi s-a părut mai puțin rezistentă.
    La început m-a deranjat mirosul său destul de puternic, însă acesta dispare destul de repede de pe piele, deci nu-l pot considera un mare minus.
    Pentru că singura sa nuanță nu-mi este potrivită, dar și pentru că rezistența sa nu m-a impresionat, n-aș trece acest BB cream pe lista de cumpărături, însă apreciez formula ușor de aplicat, puterea bună de acoperire și aspectul natural pe piele.
   

   Prețul său este de 56 lei/ flacon 50 ml, dar puteți opta și pentru varianta mini, de 5 ml, la 9 lei . Ambele variante pot fi comandate din magazinul online Makeup-Shop

Comentarii

ilda76 a spus…
Il am si eu spre testare! In acelasi "format"... :) Pana acum nu am gasit o zi in care sa am timp sa pozez tenul before/after si sa-l pot observa apoi. M-am temut ca e destul de putin in tubulet si mi-am zis sa nu cumva sa-mi ratez singura sansa!
Astept sa vad cum ne vom intelege! Imi cam stiu asteptarile (noi doua ne cam potrivim la ten si la produsele de acest fel) dar astept sa verific!
Multumesc pentru review!
Pupici, Aurora draga!
Ilda
Lavender Thoughts
Alina a spus…
acopera mai bine decat credeam.
Toma Aurora a spus…
Ilda, s-ar putea ca ție să-ți placă mai mult din pricină că ți se va potrivi nuanța. Aștept să citesc și părerea ta, chiar sunt foarte curioasă ce feedback îi vei oferi!
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Alina, da, acoperirea este bună. Am observat acest lucru în toate postările legate de produsele Lioele pentru machiajul tenului. :)
Claudia's Choice a spus…
mi-am propus si eu sa il iau in varianta mini, sa vad daca imi place!
Eu am primit un iluminator Lioele care poate fi folosit si pe post de BB cream.Nu stiu cum se face, nu mi-au placut niciodata BB cream-urile si nu m-am inteles cu ele.Raman la fondurile de ten clasice.Alea pentru mine sunt pefecte.Singurul BB cream care imi place e cel de la Elmiplant, ala arata super pe ten, natural si culoarea se adapteaza.

Oi fi eu mai ciudata, toata lumea lauda BB cream-urile, eu nu sunt mare fana.

Te pup!
Cleo
Toma Aurora a spus…
Cleo, citisem la tine la blog că ești mulțumită de acel bb cream iluminator de la Lioele, cel care are o ușoară tentă de gri la început. Și eu votez pentru fonduri de ten, parcă sunt mai rezistente pe piele. Nu am încercat produsul bb de la elmiplant, însă am de gând să-i dau o șansă pentru că m-ai făcut curioasă. Mulțumesc pentru recomandare, așadar!
Te pup și eu, draga mea!
Toma Aurora a spus…
Claudia, cel mai bine e să testezi varianta mini pentru a vedea dacă ți se potrivește formula. E suficient produs în interior pentru 6-7 aplicări. :D
coco a spus…
nu am incercat aceste produse, probabil o voi face, un iluminator as incerca!