Tuș pentru ochi Glam Eyes (Rimmel)




   Tușul pentru ochi reprezintă unul dintre produsele mele favorite pentru machiaj. Alături de fond de ten și pudră, el face parte din ritualul meu zilnic. Uneori renunț la mascara, la fardul de pleoape, însă rar mi se întâmplă să sar peste aplicarea unui eyeliner. De vreme bună am decis ca în portfardul meu să nu existe decât un produs dintr-o categorie, maxim două, însă tușuri recunosc că am trei. În trecut aveam o gentuță plină de fonduri de ten, creioane, truse de farduri...vă mărturisesc că îmi este mult mai simplu cu mai puține.
   Tușul meu favorit, din toate câte am încercat vreodată, rămâne cel cremă de la Calvin Klein. Din nefericire nu l-am mai găsit pe Strawberrynet. De acolo îl cumpăram cu 35-50 lei, iar un borcănel mă ținea 6 luni de zile. Foarte ușor de aplicat și foarte rezistent. Pentru că mai am jumătate din ultimul flacon achiziționat, am zis să încerc și o variantă pentru linii subțiri, precise. Cu tușul cremă se pot trasa linii mai groase, pentru cele fine avem nevoie de unul cu o pensulă foarte subțire și o textură fluidă. Așa am ajuns la Glam Eyes de la Rimmel, un produs foarte accesibil ( cca. 22 lei), disponibil nu doar online, ci în mai toate magazinele cu produse cosmetice, cum ar fi DM, de pildă.



   Tușul Glam Eyes este prevăzut cu un aplicator clasic, de tip pensulă cu fire lungi. Pensula fiind foarte subțire, trebuie să aveți ceva experiență cu aplicarea tușului, altfel o să vă chinuiți puțin. Nuanța pe care am ales-o, Black Glamour, este un negru cu o intensitate medie. Produsul este lichid, se usucă foarte repede pe piele, după aplicare. Nu crează impresia de piele care ține, așa cum se întâmplă în cazul multor tușuri lichide, în special în cazul celor rezistente la apă.
    Rezistența tușului este una mediocră. Formula nu este waterproof și se șterge destul de repede dacă intră în contact cu apa. Dacă vă lăcrimează ochiul, cam acolo se încheie povestea. Dacă nu vă lăcrimează, atunci nu sunt probleme. Tușul nu se întinde și nu se transferă pe arcadă, stă la locul lui însă numai în condiții optime.
    Regret că l-am cumpărat? În niciun caz. Este un tuș bun, pot trasa cu el un contur cât se poate de subțire și este mai intens decât tușurile cariocă pe care le utilizam în acest scop. Însă nici nu pot spune că mi se pare un produs indispensabil ori unul pe care să-l doresc a-l cumpăra încă o dată. Nu e la fel de ușor de folosit precum un tuș cremă, așa că eu o să rămân fidelă variantelor cremoase.

Comentarii

Ella a spus…
Te invidiez rău pentru genele atât de lungi și frumoase!
Eu pentru linile foarte fine am un tuș de ochi foarte bun de la Elf. Are pensula subțire, un negru intens, rezistă bine și e foarte ieftin. Ce să-mi mai doresc? :))
Adina Aruştei a spus…
Eu prefer tusurile gen carioca, dar si acesta pare bunut. sa il folosesti cu placere!
Toma Aurora a spus…
Mihaela, cred că e genetica de vină, însă și uleiul de ricin și cel de argan își au meritul lor :).
Tușul de la Elf este cel sub formă de cariocă, sau cel în format clasic? Mă gândesc să-l comand și eu de pe Iherb la următoarea comandă :). Merci!
Toma Aurora a spus…
Merci, Adina! Cele cariocă mi se par cel mai simplu de folosit, însă eu am dat numai peste unele colorate în gri închis, nu în negru. Ai vreo recomandare în acest sens?
Pupici!