Târgurile de Crăciun din București




   Dacă încă mai sunteți în capitală, atunci articolul meu vă poate fi de folos, mai ales dacă intenționați să mai luați câteva cadourilor pentru Crăciun. Eu sunt aproape gata cu toate, mai am de luat doar ceva pentru părinți. 
   În ultima săptămână am mers de câteva ori la târgul de Crăciun de la Dalles, dar și la Bucharest Christmas Market. În ambele părți e destul de aglomerat, chiar și pe timp de zi, însă seara treburile se complică și, cel puțin la Dalles, cu greu te mai poți mișca în stânga și-n dreapta.




   Anul acesta, la Dalles, mi-au atras atenția:
-dulciurile de la Il Padrino! Pe lângă prăjiturile lor clasice, pe bază de migdale și zahăr, mie îmi plac și jelly beans-urile pe care le vând (14 lei/100gr). Pot fi cumpărate și sub formă de mix ori vă puteți orienta înspre un singur sortiment. Anul acesta am cumpărat și migdale învelite în caramel, foarte bune, nu prea dulci.
-celebrele bomboane Bucuria, care sunt expuse chiar la intrare. Mie îmi plac cele cu struguri albi și ceva băutură, probabil vodka. Sunt foarte dulci, sățioase, te amețești binișor de la ele, așa că 2-3 sunt suficiente pentru o femeie.
-ceaiurile și cafeaua pe care le găsim foarte aproape de standul Bucuria. Am luat și anul trecut de la ei cafea cu rom, ceai de fructe. Foarte bune, cu prețuri acceptabile (15-30 lei).
-cănile, borcănașele pentru fursecuri, decorate cu Moș Crăciun și oameni de zăpadă. Au prețuri bune: 10-25 lei. Sunt conștientă că sunt aduse din Dragon, nu sunt de aceeași calitate precum obiectele din ceramică de pe Elefant, spre exemplu, dar sunt drăguțe, nu arată ieftin.
-mini-cofetăria de la etaj. Acolo au brioșe și macarons (3-4 lei/bucata). Brioșele sunt decorate cu figurine din pastă de zahăr, am zărit unele simpatice cu om de turtă dulce tăvălit deasupra :).

   Sunt și câteva standuri de cosmetice, dar nu le-am acordat o importanță foarte mare. Am văzut săpunuri, o mini-rulotă foarte frumos amenajată la standul Danei Rogoz, niște soricei din pluș care imitau replicile omului, niște bijuterii frumoase, placate cu aur, combinate cu șnururi din piele. Foarte drăguțe, costau undeva la 150-200 lei. Bijuteriile din argint le găsiți la parter, au prețuri mai mici și multă lume am observat că e interesată de ele.
   Mai sunt standurile cu lucrări din ciocolată de unde puteți alege căsuțe, globuri și tot soiul de decorațiuni din ciocolată. Imposibil să plecați cu mâna goală de la rafturile cu dulciuri. Până și căsuțe din turtă dulce în format 3D, din acelea ce se așează pe marginea cănii, am zărit undeva!



   La Universitate, în Bucharest Christmas Market, nu prea mi-a dat inima să fac cumpărături. Nu e cald ca la Dalles, ca să stai să iei toate căsuțele la rând, însă aici te poți plimba în voie, poți bea un vin fiert, poți ronțăi niște castane coapte. Seara chiar e o atmosferă plăcută aici, se simte magia Sărbătorilor în aer. Sper să mai trec cel puțin o dată înainte de Crăciun. Caruselul mi se pare atracția principală, însă e foarte mic, potrivit doar pentru copiii mărunței. 
   În București sunt organizate, în această perioadă, multe târguri de acest gen, însă n-am ajuns decât la cele din centru. S-a nimerit să se afle de fiecare dată în drumul meu și nu puteam să le ocolesc :).
   

Comentarii

Loredana a spus…
Eh uite eu locuiesc in Bucuresti si nu am fost la aceste targuri ;))
Toma Aurora a spus…
Loredana, nu e timpul trecut. Mai ai vreme să ajungi :D.