Deserturi Deluxe


   Îmi amintesc că anul trecut, în această perioadă, am postat pe blog câteva rețete de prăjituri ce puteau fi pregătite cu puțin efort. Anul acesta nu vă pot fi de folos cu niciun preparat homemade, recunosc că am gătit foarte rar în 2014 și-am preferat să mănânc salate, mâncare preparată de alții, fructe și multe, foarte multe dulciuri cumpărate de-a gata. 
   Este din nou săptămână Deluxe în Lidl, adică prilejul perfect pentru mine de a-mi cumpăra preparate dulci. Mereu am apreciat faptul că în această gamă se aduc constant prăjituri pe bază de cremă albă, eu fiind prea puțin atrasă de deserturile cu ciocolată neagră ori cu lapte.

    De această dată am încercat o spumă cu fructe exotice, cu un gust identic tortului diplomat, cel realizat după rețeta tradițională, de mamele noastre. Spuma nu e aerată, e o cremă densă, cu stafide, ananas și mandarine. În caz că sunteți fani ai tortului diplomat, o să iubiți la nebunie aceast mousse cu fructe!
    Tortulețul de înghețată- o altă nebunie! Mie mi-a amintit, de această dată, de șarlota cu căpșuni. Înghețata e cremoasă, nu se topește complet, desertul fiind mai degrabă o cremă înghețată, nu un lichid plin de cristale reci. E de dimensiuni mici fiind potrivit pentru 2-3 porții. Gustul e fin, cremos, nu extrem de dulce.
    În caz că sunteți interesați de prețuri, 5 lei costă o cupă de spumă și 10 lei un mic tortuleț gustos.

    Aflând de la fete că cei de la Lidl au adus și bomboane de pom, vrac, s-a lăsat cu două sacoșe de bomboane cumpărate. Sunt excelente, mai ales pralinele umplute cu gem. Sunt mai bune decât bomboanele Bucuria, pentru că ciocolata folosită este mai de calitate, în genul Milkăi cu lapte. Un kilogram costă 20/25 lei în funcție de sortiment, iar dacă încă nu ați luat bomboane pentru colindători, atunci eu vi le recomand, deși s-ar putea să vă treziți cu toți colindătorii din oraș la ușă, la cât sunt de bune. Bomboanele acelea fondante din copilărie probabil ar crăpa de invidie dacă ar afla cât s-au schimbat lucrurile în universul bomboanelor pentru pom...

***Promo

New Arrivals 

BUY 1 GET 1 50% OFF

Scarves 40% OFF

LAST One Week

Date:DEC/18-DEC/25

here: New Arrivals and Scarves Sale


Comentarii

Claudia's Choice a spus…
spuma de fructe arata delicios!
ilda76 a spus…
De ce, de ce, de ce aceasta postare??? :)) Acum cand Alex e in concediu si nu mai merge la Slobozia (unde au Lidl)... :P
Dar las', vom merge a doua zi de Craciun la mama soacra si sa vezi cum iau n-sprezece mii de tortulete de inghetata! Asta daca imi trece pardalnica de gripa ce ma cam tine la pat!

Pup, draga fondanta! :)
Ilda
Lavender Thughts
MayDay a spus…
Tortul ca tortul, dar spuma aia de fructe ma tenteaza periculos de mult! :)

http://the-may-day.blogspot.ro/
Toma Aurora a spus…
Claudia, este și bună la gust! Miam!
Toma Aurora a spus…
Ilda, lasă c-o să meargă mai bine tortulețul a doua zi, după masa de Crăciun. E ceva mai light. Ah, și-l poți lăsa să se topească puțin, să nu mai fie rece. Nu o să devină lichid, o să rămână întreg, sub forma unei creme dense. Noi așa l-am mâncat, ne era frică să nu răcim acum, înainte de sărbători.
Sărbători fericite, draga mea și însănătoșire grabnică! Să se ducă pustiului afurisita de gripă!
Toma Aurora a spus…
Hei, o să-ți placă cu siguranță! E foarte fină și gustoasă! :)