Comandă Oasap


   După ultima experiență avută cu cei de la SheInside.com, despre care am scris aici, azi vă vorbesc despre cea cu site-ul Oasap.com. Am comandat la sfârșitul lunii august un cardigan, iar o prietenă și-a dorit un inel cu păun. Comanda am ridicat-o de la oficiul poștal vamal în jurul datei de 15 octombrie, așadar și în cazul acesta am avut ceva de așteptat...



   Cardiganul comandat diferă ca și culoare de cel postat pe site. După cum se poate observa părțile roz sunt mai degrabă de culoarea piersicii. În rest sunt mulțumită de el, este gros, bine lucrat, iar materialul său este bun. Îmi plac cardiganele de pe Oasap, rezistă foarte bine în timp. Mai am unul bej și unul negru, de mai bine de un an, și ambele s-au păstrat foarte bine deși le-am purtat și spălat de nenumărate ori.
   Cardiganul costă 36$ și-l puteți găsi pe site și pe lila, galben și verde.


   Prietena mea și-a comandat un inel cu păun și l-am fotografiat și pe el pentru că știu că acest model e unul popular. Inelul nu este reglabil, păunul care-l decorează e unul mare, garnisit cu multe pietricele colorate. Părțile metalice sunt negre, așadar nu trebuie să ne mai îngrijoreze faptul că materialul se va înnegri în timp, inelele fiind destul de sensibile la acest capitol (excepție fac, bineînțeles, cele din materiale scumpe). Inelul păun costă 10$ pe site.
   Pachetul nu a avut valoarea declarată, așa că nu am mai plătit nimic pentru a-l ridica de la vamă. Livrarea costă 6$ dacă valoarea comenzii este sub 50$ și e gratuită atunci când valoarea de 50$ este depășită. 
   Părerea mea despre site-urile asiatice rămâne aceeași și-am să mă repet încă o dată și pentru cei care nu au comandat niciodată: au produse de calitate, dar și produse care nu merită banii. Eu aș numi experiențele de shopping cu site-urile asiatice drept unele la risc: uneori dai peste articole vestimentare bune, alteori strâmbi din nas nemulțumit fiind de calitatea materialului ori de mărimile ce nu corespund. Modele afișate pe aceste site-uri ne cuceresc din poze, însă mi s-a întâmplat de câteva ori ca zicala pe afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul să se aplice, în cazul lor.

Comentarii

ilda76 a spus…
Ooo, cred ca acel paun poate reprezenta si o arma pentru autoaparare! Cu ciocul lui ar scoate ochii multor raufacatori! :))) Stii ca glumesc, imi arde de shaga...
E-adevarat, poate fi loterie cu comenzile pe site-urile asiatice!
Chiorila de mine nu zaresteun link catre cardigan, as fi vrut sa vizualizez si celelalte variante cromatice ale cardiganului!

Pup, cu mult drag, Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts
All that beauty a spus…
Cardiganul este foarte dragalas! Sa il porti cu placere!! xo
Toma Aurora a spus…
Ilda, nu am băgat linkuri în text. Cardiganul îl găsești aici: http://www.oasap.com/sweaters-cardigans/45464-mesh-surface-crochet-knit-cardigan.html . Mie mi se pare fain, merită cumpărat. E și destul de gros, potrivit pentru zilele astea reci.
Te pup, Ilduța! :)
Toma Aurora a spus…
Merci, Simona! :*
Adina Aruştei a spus…
pare foarte calduros cardiganul! sa il porti cu placere!
Arata tare bine, insa la mine e chiar riscand sa dau 100 de lei pe un pulover care s-ar putea aseza ciudat pe mine (din cauza proportiilor mele, sunt inalta si slaba, am mainile atipic de lungi).
Oricum, imi plac majoritatea hainelor alese de tine, m-ai inspirat cu nuantele pudrate si dantele de-a lungul timpului.
Alice wonders a spus…
Mie imi place mai mult asa cu tonuri piersicii, vechea mea obsesie.
Camelia Andrasescu a spus…
Eu as fi preferat sa fie culoarea de pe site, dar in rest imi place cum arata! Ce sa zic, in afara ca ai dreptate cu site-urile asiatice, si eu am muscat-o de cateva ori! Te pup!
Adriana mata a spus…
E mai frumos piersicuta:-)
Diferenta de culoare pe sdite/realitate am avut si eu la un cardigan comandat de pe kurtmann,deci...aparatul foto,photoshopul,etc,una e cand cumperi din magazin si poti vedea,proba,testa,alta e din imagine,e un risc.
Toma Aurora a spus…
Mulțumesc, Adina! :*
Toma Aurora a spus…
Adina, îți dau dreptate. Să dai 100 lei pentru un pulover pe un site asiatic nu e tocmai convenabil, mai ales că există riscul să-ți vină scurte mânecile. Mie jachetele lor îmi vin scurte la mâneci și eu abia sar de 1.70, deci clar au o problemă cu mărimile.
Însă o parte bună au la jeans. Blugii îmi vin, de obicei lungi, dar ăștia de la asiatici vin fix sub glezne, nu trebuie să-i mai modific :)).
Toma Aurora a spus…
Alice, cunosc, cunosc! :D
Toma Aurora a spus…
Camelia, eu mi-am promis să fiu mai atentă de acum înainte și să nu mai comand până nu văd poze reale la alte fete.
Pupici!
Toma Aurora a spus…
Adriana, așa e, shoppingul online are partea sa riscantă, chiar dacă prețurile de pe net sunt mai ok decât cele din magazine și de multe ori pe site-uri găsești lucruri pe care nu ai de unde să le cumperi direct. :)