Review: Luciu de buze pentru volum Pixi by Petra (07 Daisy)


  La una dintre comenzile mai vechi de pe Strawberrynet am primit cadou acest luciu de buze pentru volum de la Pixi, din colecția By Petra. Mai încercasem de la această firmă un fard cremos pentru obraji care mi-a plăcut foarte tare și un creion jumbo rezistent pe pleoape, dar slab pigmentat. Părerile despre produsele acestui brand erau, așadar, puține dar împărțite și așa au rămas și după testarea acestui produs pentru buze.

   Partea mai puțin plăcută a gloss-ului este culoarea amăgitoare din tub. Pe buze produsul se vede aproape incolor, poate puțin înspre maro, însă doar aplicat într-o cantitate generoasă. Altfel, se comportă ca un gloss transprent.
   Cel de-al doilea punct slab este faptul că este puțin lipicios, dar, pentru a vedea și partea plină a paharului, din pricina consistenței sale groase, lipicioase, rezistă foarte bine pe buze chiar și dacă beți apă sau mâncați ceva în timp ce-l purtați.
   Luciul are un miros delicios, de caramel, nu foarte intens, dar suficient cât să vă ispitească să mergeți să mâncați o prăjitură :).
   Produsul costă 28 lei pe site, la reducere. Eu nu îl consider un produs excepțional, nu mi-aș dori să-l am din nou, iar asta cred că spune tot. Însă la capitolul farduri de obraz, rămân în continuare fan al paletei duo, pe care am s-o cumpăr iar după ce-am s-o consum. Momentan aceasta este redusă și ea pe site, costă doar 24.5 lei (preț standard: 90.5 lei) și o puteți comanda direct de pe StrawberryNet. Desprea ea am povestit în postarea de aici, în care am prezentat produsele mele favorite pentru colorarea obrajilor.




Comentarii

dianatimofte.ro a spus…
De obicei gloss-urile cu o consistenta mai groasa si lipicioasa sunt rezistente. Cele mai apoase se duc repede de pe buze...
Pe mine ma cam incomodeaza oricum ar fi ele, de aceea prefer rujurile :)
Pupici :*
Toma Aurora a spus…
Dya, sunt de acord cu tine. Cele nelipicioase dispar foarte repede pe buze, mai ales dacă bei ceva când le porți.
Te pup!
Adina Aruştei a spus…
mi-ar fi placut sa vad cum vine si pe buze :)