O toamnă parfumată


   Am făcut curat în șifonier. Am pus puloverele și rochiile cu mânecă lungă în locuri mai vizibile. Tot ce-a fost socotit a fi de vară a fost împachetat și pus să hiberneze până în mai. Am scos ghetele din cutii și-n locul lor am ascuns sandalele. Până la următorul sezon estival: somn ușor, fetelor!
   Apoi am trecut la cosmetice, să fac curățenie. Cea mai bună prietenă a mea îmi zice că iarna nu te poți spăla cu aceleași gel de duș ca pe timp de vară.
   -Nu merge, Auroro, gel de duș fresh când vine frigul. Trebuie ceva cu miros mai greu!
   Mă uit și văd că nu am mai mult de trei geluri de duș, automat n-am ce selecție să fac. Nu merge, nu merge să alegi arome fresh în sezonul rece, îmi repet. Și iau cu asalt colecția de parfumuri, ca să-mi fac damblaua. Acolo, nu prea mare aglomerție, dar se poate face o triere. Mă uit la acele maxim zece sticluțe. Toate frumoase, toate cu esențe parfumate care îmi plac. La iau să le mai miros încă o dată, ca la concurs. Unele aveau din start trei de da asigurat, altele cu chiu cu vai au trecut mai departe cu doar doi de da
   -Miroși bine, dar ești prea fresh. Nu treci în etapa următoare! părea că decid în sinea mea care sticluță va fi condamnată să se culce într-o cutie până la primăvară și care se va bucura să fie în continuare folosită.

  Au mai rămas șase. Din aceste șase, două sunt pe finsh: Nanette Lepore și Beauty de la Calvin Klein, iar unul, Rose Absolue, este parfumul cu ghinion. Nu intru în detalii: această esență, una dintre favoritele mele dintotdeauna, are neșansa de a-mi transforma fiecare zi în care-l port într-una proastă. Nu sunt superstițioasă, însă e ceva necurat cu el, probabil îmi schimbă starea de spirit. Mai rămân trei de bază. După ce le voi consuma pe cele aproape goale, am zis că am liber să-mi iau un parfum nou. 



   Mi-a făcut cu ochiul promoția celor de la OnlineParfum.ro, magazin de parfumuri online, seturi și cosmetice parfumate, cei care oferă transport gratuit la oricare două parfumuri comandate sau la comenzi mai mari de 299 lei.
   Am consultat lista lor de prețuri și am observat că parfumurile în cantități mai mari beneficiază de prețuri promoționale. Astfel, dragul meu Angel (Thierry Mugler), pe care întotdeauna l-am avut în varianta mică, de 25 ml, costă pe site 407 lei- sticla de 100 ml. Pentru un fan declarat prețul este foarte tentant, varianta mică costând cam jumătate din prețul celei mari și fiind de patru ori mai mică ca și cantitate.



    Aceeași politică se aplică și-n cazul unui alt parfum drag mie, potrivit pentru orice sezon: Beauty Clavin Klein. Un parfum elegant, feminin, ce concurează cu aromele parfumurilor mult mai scumpe de pe piață. În cazul său, prețul pentru 100 ml scade sub 200 lei pe site. Este un alt parfum pe care l-aș cumpăra la nesfârșit. Însă nu doar pe el din rândul esențelor CK. La fel de mult îmi plac și IN2U dar și Shock. Sunt parfumuri accesibile, rezistente pe piele și care sunt simplu de detectat, având fiecare o aromă deosebită.



   Iar dacă cele două parfumuri menționate fac deja parte din colecția mea, pentru această toamnă m-aș aventura să achiziționez un parfum de la Nina Ricci. Ca și-n cazul Calvin Klein, parfumurile Nina au prețuri accesibile. Pe OnlineParfum.ro, indiferent de cantitatea aleasă, prețurile nu-s mai mari de 200 lei. Eu am încercat până acum Nina, Mademoiselle Ricci și Premier Jour, toate mi-au plăcut, în special primele două, ele fiind mai dulci și mai intense. Toate sticluțele acestei case de parfumuri mi se par deosebite, iar pe site găsiți inclusiv variantele în ediție limitată.
   

Comentarii

MoGio a spus…
Nanette Lepore .. cat de interesanta e sticluta :) E clar de colectie :) Nu cunosc parfumul , nici nu am auzit de el pana acum :P , in fiecare zi vad cate ceva nou in lumea blogging-ului :)
Claudia's Choice a spus…
si eu trebuie sa-mi schimb parfumul cu unul mai de toamna-iarna!
http://claudiaschoice88.blogspot.ro/
Alexandra a spus…
Ninna by Ninna Ricci este preferatul meu! Este frumos iarna si nu este nici foarte dulce, se potriveste in apropierea Craciunului. Premiere Jour este foarte frumos si suav la inceput dar are si putere.
Toma Aurora a spus…
Nina mi-a plăcut și mie foarte tare. L-a avut sora mea, apoi mi l-am luat și eu la set cu un mic gel de duș și un luciu sub formă de măr :D. Premier Jour îl furam de la sora mea. Era întradevăr discret, dar persista mult timp pe piele.
Toma Aurora a spus…
Claudia, asupra cărui parfum te-ai orientat? :)
Toma Aurora a spus…
MoGio, miroase a JAdore, e foarte feminin și elegant. Iar sticluța...principalul motiv pentru care am comandat-o :)).