Comandă Yves Rocher


    Dintre toate loțiunile de protecție solară încercate până în prezent preferatele mele au fost cele de la Yves Rocher. Nu le-am încercat decât pe cele în ambalaj de culoare galbenă (uleiul cu SPF 15 și laptele de corp SPF6), însă le-am cumpărat de mai multe ori. În special laptele de corp, însă am avut și noroc cu tipul de piele pe care-l am, care nu s-a ars niciodată din pricina soarelui, prin urmare gradul scăzut de protecție oferit de produs nu a fost un neajuns pe care să-l iau în calcul.
   Pentru vara viitoare mi-am făcut provizii de loțiuni de protecție solară: 2 spray-uri pentru protecție sporită, cu SPF 50. Unul a fost comandat la reducere (49 lei în loc de 96 lei), iar celălalt a fost primit cadou căci am plasat comanda din oferta primită pe mail, cu produs surpriză în valoare de minim 60 lei. Rămâne să mai comand un flacon de lapte cu SPF 6 și sunt pregătită pentru următoarea vacanță la mare... a anului următor.
   
  Țin minte că am mai avut gelul de duș cu migdale, însă în ambalajul vechi. Îmi aminteam că mi-a plăcut și de aceea l-am mai luat încă o dată, alături de gelul de duș cu bob de orez. Despre acesta din urmă trebuie urmează să scriu o scurtă recenzie în viitorul apropiat. Îmi place gelul de duș cu migdale și acum, are o aromă mai neobișnuită, ca cea a sâmburilor de măr/caise, este foarte cremos și îmi amintește cumva de o loțiune de corp de la Avon, tot cu migdale, un mare hit local pe vremea când eram la liceu.



   Noua ofertă de pe site arată astfel și o puteți găsi aici
   Am mirosit, grație unei mostre primite în colet, noul lor parfum și mi s-a părut asemănător cu Comme une Evidence: discret, feminin, floral, foarte plăcut, cu o rezistență moderată pe piele (5-6 ore). Este disponibil și pe site și are un preț promo. În plus, vine însoțit de un colier auriu, pe care-l puteți admira în fotografia de mai jos.



Comentarii

Unknown a spus…
interesant, mai ales noul parfum..cred ca voi plasa o comanda
Toma Aurora a spus…
Irina, da, miroase foarte plăcut. Și colierul oferit e foarte finuț! :)