Comandă SuperPantofi.ro




    Am mai adăugat o pereche de ghete în mini-colecția de încălțăminte pentru toamnă. Negre, cu toc jos și cu lanțuri detașabile, ghetele comandate de pe SuperPantofi.ro sunt ideale pentru a fi purtate cu jeanși skinny, dar și cu rochii și fuste de sezon. Eu i-am luat special pentru a-i purta în combinație cu ținute în care integrez și jachete din piele.


    Cei de la SuperPantofi oferă transport gratuit pentru orice comandă plasată pe site în perioada 27-29 septembrie, ceea ce înseamnă că azi este ultima zi pentru a profita de ofertă. Ghetele mele mai sunt disponibile doar pe crem și gri deschis și costă 84 lei. Întreaga colecție o descoperiți aici.



    Dacă sunteți în pană de idei în ceea ce privește purtatul ghetelor biker, am căutat pentru voi un set de fotografi din care vă puteți inspira în această toamnă:





(surse: Google, Pinterest)

Comentarii

Cherry Queen a spus…
foarte bine arata ghetutele tale. imi plac la nebunie si m-as gandi si eu la o multime de combinatii.. :X
sa le folosesti cu placere si sa ni le arati in tinute. :D
pupici!
Irina a spus…
Imi plac :) Sa le porti cu placere.
Claudia's Choice a spus…
Sa le porti cu drag! Simpatice tare cele nude, eu toamna asta m-am blocat pe tot ce e nude, numai nude vad!
http://claudiaschoice88.blogspot.ro/
Lorena's blog a spus…
Sunt foarte frumoase ghetutele! Sa le porti sanatoasa! Eu deja mi te inchipui purtandu-le, astept poze cu tinute pe blog. :)
Pupici
Unknown a spus…
Și eu vreeeau :D neapărat. Am văzut o mulțime de combinații reușite.
Să le porți cu plăcere !
Unknown a spus…
Sa le porti sanatoasa! Eu le-am luat pe cele negre cu franjuri de la Fullah Sugah pe miniprix.
Loredana a spus…
Foooarte dragute! Sa le porti cu placere!
Pupici
Toma Aurora a spus…
Cherry, mulțumesc! Pupicei!
Toma Aurora a spus…
Claudia, te înțeleg perfect :D!
Toma Aurora a spus…
Lorena, promit să pun măcar una.
Te pup!
Toma Aurora a spus…
Larisa, sper să găsești una pe placul tău! Trebuie să-ți văd ultimul clip! :D
Toma Aurora a spus…
Brîndu, le-am văzut pe site! Să le porți cu mare drag, de asemenea!
Toma Aurora a spus…
Mulțumesc, Loredana! :*