Comandă Asos



 
   La sfârșitul lunii trecute, pe data de 31 august, am plasat o mică comandă pe Asos.com. Am beneficiat și de 10% reducere la vremea respectivă (am anunțat atunci promoția pe blog) și, nu știu prin ce metodă, nici n-am plătit nimic pentru transport deși comanda mea a fost mai mică de 15 euro. Livrarea s-a făcut prin curier rapid, iar pachetul a ajuns la mine acasă în câteva zile lucrătoare. Eu sunt client vechi ai site-ului, n-am avut niciodată niciun fel de contact cu ei ca și blogger și m-a suprins  în mod plăcut acest mod de tratare a clientului, în ciuda valorii mici a comenzii.
   Să trecem la produse, acum!






    Din secțiunea reducerilor mi-am ales o bustieră lila și o rochie roz, model bodycon. Fiecare a costat 6 lire, iar după aplicarea reducerii am mai plătit în jur de 10 lire, în total.
   Bustiera este confecționată dintr-un material nude elastic, decorat cu dantelă liliachie foarte subțire. Poate fi purtat și pe post de crop top, însă eu am luat-o pentru a o purta pe sub pulovere. Nu are cupe pline, cu burete, ci este întocmai unui maieu scurt.
   Rochia este confecționată dintr-un material foarte bun, gros, nu este deloc transparentă. E decupată până la jumătatea spatelui. Din pricina materialului gros poate fi purtată și fără sutien.
   Ambele produse sunt disponibile în continuare pe site. Eu mi-am ales măsura 34B la bustieră și UK8 pentru rochie, ambele corespunzând unui 36/S. Dacă sunteți între măsuri, alegeți-o pe cea mai mare în cazul rochiei, deoarece materialul nu este foarte elastic.



   La următoarea comandă intenționez să aleg un costum de baie nou. Sunt reduceri foarte mari în această perioadă. Eu mai am un costum de baie de la ei, alb, din dantelă, pe care l-am purtat anul acesta timp de aproape o lună pe plajă și care nu s-a stricat deloc nici după câteva zeci de spălări. 

Comentarii

Unknown a spus…
E foarte frumos costumul de baie!Abia astept sa-l vad la comanda viitoare.
Bustiera e asa delicata si feminina.
Claudia's Choice a spus…
Imi place mult bustiera, foarte delicata si feminina. si rochia e foarte frumoasa, are o culoare foarte draguta!
Alice wonders a spus…
Si pe mine ma asteapta la posta o comanda, abia mai am rabdare pana o ridic. Bustiera este adorabila, iar rochia este incredibil de accesibila si pretty.
Unknown a spus…
Si eu tocmai ce am luat 2 perechi women plimsolls, una rosie, cum si-a luat koko si una neagra.
http://www.asos.com/asos/asos-dialog-plimsolls/prod/pgeproduct.aspx?iid=4110647&clr=Redmesh&SearchQuery=plimsolls+women&pgesize=36&pge=2&totalstyles=109&gridsize=3&gridrow=6&gridcolumn=2
ilda76 a spus…
Nici nu mai tin minte cand am dat ultima comanda pe Asos! Dar am o perioada cuminte... se pare! :))
Cat de diafana e bustiera! :) De-abia astept sa te vad purtand rochita, imi place mult nuanta pastel pe care o are! Sa le porti cu multa bucurie, Aurora!

Puuppp!
Ilda
Lavender Thoughts
Ella a spus…
Ce frumoasă e rochița, îmi place mult nuanța! Costumul de baie e superb, îmi place la nebunie acel imprimeu floral.
Te pup!
Anca a spus…
Eu stiu ca peste 10 lire transportul este gratuit. :)
Unknown a spus…
Sa te bucuri de ele! Foarte frumoasa rochia! :*
Camelia Andrasescu a spus…
Ce frumoase alegerile tale, delicate si feminine! Foarte dragut costumul de baie. Astazi am ridicat si eu o rochie de pe Asos, I'm so happy!
Toma Aurora a spus…
Bună, Anca! Mie în tabelul de transport îmi arată așa: FREE for orders over €15.00, otherwise €3.00. S-ar putea ca din pricina cursului valutar din UK, 15 euro să fie apropiați ca valoare de 10 lire și de aceea nu s-a luat în calcul paritatea euro/liră practicată la noi. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Diana, îți mulțumesc!
Toma Aurora a spus…
Camelia, abia aștept să o văd pe blog, în caz că ai s-o integrezi într-o ținută! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Merci, Camelia! :*
Toma Aurora a spus…
Claudia, mulțumesc! :)
Toma Aurora a spus…
Alice, rochia o au și pe albastru închis. Mă gândesc s-o iau și pe acea nuanță :D.
Să ne arăți ce-ai luat de pe site! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Brîndu, ieri am urmărit video-ul lui Koko și mi-au plăcut mult atât puloverele luate de ea, cât și espadrilele plimsolls. Mi se par și foarte comode, nu doar estetice și în trend!
Să le porți cu mare drag, sunt foarte chic! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Ilda, în trecut țin minte că erai client fidel, dar probabil ai strâns foarte multe hăinuțe și ai zis să faci o pauză de shopping pe Asos! Dacă-ți zic că rochia am luat-o special pentru a o purta cu o jachetă din piele ecologică de la SheInside :D. Una care n-a ajuns încă la mine, dar pe care o urmăresc peste tot, că e aflată în tranzit!
Toma Aurora a spus…
Miha, tot pentru imprimeu l-am ochit și eu. Plus că are acele volănașe la sutien, iar asta e de bine pentru fetele mai puțin dotate :D. Pupici!
ilda76 a spus…
Phiii, tranzitul asta! Sper sa se horatasca sa accelereze si sa soseasca repede, de-abia astept sa vad combinatia! :D
Dorina a spus…
E super draguta rochita! <3
Si bustiera la fel :)
SA le porti sanatoasa! :*
Unknown a spus…
la mine a aparut FREE peste 10.55L parca.
Mihaela Pojogu a spus…
Imi place foarte mult bustiera, primisem si eu o lenjerie acum ceva ani in urma din India si anul asta am purtat-o extrem de des, e din dantela, roz. Atunci nu o simteam comfortabila. Acum mai vreau.
xoxo
coco a spus…
Foarte frumoasa bustiera lila!!!