Bucle obținute cu placa de întins părul


   Când moda părului întins perfect cu ajutorul plăcii electrice a debutata în țara noastră, eram în liceu. Au trecut, așadar, aproape zece ani de atunci, timp în care au apărut tot felul de materiale inovatoare pentru confecționarea acestor aparate. Prima mea placă de păr nu avea plăci ceramice, ci din metal. Erau ieftine acele variante și foarte la modă printre elevele din liceul nostru. Cele cu părinți plecați în străinătate sau cu o situație financiară foarte bună, aveau plăci din ceramică și le aduceau la școală. În timpul orei de sport, ne strângeam toate fetele grup și ne făceam, pe rând, cu plăcile inteligente, minunându-ne cât de bine întind acestea părul în comparație cu ce aveam noi acasă.
    O altă modă în anii aceia era să te duci la salon să-ți îndrepți părul. Costa 18 lei, îmi amintesc perfect pentru că una dintre prietenele mele, Ioana, c-un an mai mică, mergea cosntant să se îndrepte. Țin minte că atunci părul drept devenise punct de bifat dacă doreai să treci în rândul celor care țin cont de tendințe, o dovadă a popularității și a etalării calităților de tânără la modă! Pentru a înțelege cât de serios era fenomentul în colegiul nostru, după ce ne îndreptam cu o placă ceramică nu ne mai spălam pe cap o săptămână pentru a ne menține șuvițele perfect drepte. După părerea mea a fost și o perioadă în care multe dintre noi ne-am deteriorat foarte tare părul, pentru că nu știam cum să-l îngrijim corect și-l torturam în fel și chip cu aparatura încinsă.


    Astăzi sunt semidependentă se placa de păr. Cu ea îmi ondulez/îndrept părul, în special în zona din față, unde șuvițele sunt mai scurte și mai rebele. Chiar și când aveam părul lung, o foloseam cu regularitate pentru partea din față, pentru că aici podoaba mea capilară se încrețește mai tare decât în rest. 
   De-a lungul vremii am observat că îndreptarea părului se realizează mai rapid dacă părul este curățat cu un șampon blând și obligatoriu hidratat cu un balsam hrănitor și cu o mască de păr. De asemenea, după ce petrec o seară cu părul acoperit cu un ulei vegetal, a doua zi, după îndepărtarea uleiului prin spălare, părul se coafează extrem de ușor, placa alunecă perfect pe șuvițe. 
   Pentru zilele în care plec de acasă am întotdeauna pregătit un recipient cu balsam de păr de la Dove, favoritul meu în ultima vreme, dar și o placă mică de păr, precum mini-placa ceramică de la TotalProBeauty. Deși versiunile mini au plăci înguste, sunt foarte utile pentru cele care, ca și mine, au treabă mai mult cu bretonul decât cu restul părului. De asemena, variantele mici sunt mai potrivite dacă doriți să vă ondulați părul, căci buclele obținute sunt mai bine definite. 


   Aceasta este modalitatea prin care îmi ondulez părul cu ajutorul plăcii ceramice (sursă foto: Pinterest.com). Buclele astfel obținute sunt mai rezistente decât cele realizate cu ondulatorul și au un aspect mai natural, din punctul meu de vedere. De asemenea, nu se pierde mult din lungimea părului, așa cum se întâmplă în cazul buclelor cu aspect mai strâns, obținute prin întrebuințarea bigudiurilor.


   Un alt tutorial de care mă folosesc pentru a obține onduleuri beach waves este cel ilustrat mai sus (sursă foto: Pinterest.com). Metoda aceasta este foarte rapidă și nu-mi ia mai mult de 5 minute să-mi împletesc 2 codițe peste care să trec mai apoi cu placa de păr.

Comentarii

Made by Irina R. a spus…
Super postare :)
Eu folosesc o cordeluță simplă pentru a-mi face bucle. Am realizat că este mai ok așa decât să mă chinui cu placa. În general, placa o foloseam tot pentru bucle, deoarece parul meu este destul de drept, dar nici buclele nu rezistă prea mult :))

http://madebyirinar.blogspot.com
Unknown a spus…
Succes! Multumim de sfaturi.
deebsblog a spus…
Ambele variante le folosesc si eu insa nu imi prea rezista. Degeaba pun si spuma ...
Unknown a spus…
Și eu am încercat să-mi fac bucle cu placa, dar numai accidental păreau să iasă câteva. Poate voi apela din nou la această metodă, sperând să fie eficientă în următoarele dăți. :D

Mulțumim pentru fotografii ! Sunt folositoare.
Alexandra a spus…
Cum iti ondulezi parul folosind cordeluta? N-am mai auzit de metoda asta :D
Unknown a spus…
Pt beach waves si eu folosesc aceasi metoda !!!
Pupici
Toma Aurora a spus…
Bună!
Cred că despre această metodă vorbește Irina:
https://www.youtube.com/watch?v=BLeSKaPaUOA
Am încercat-o și eu dar nu vine foarte bine pe părul tuns în trepte. Când îl aveam tuns drept se vedeau foarte frumos buclele :)
Toma Aurora a spus…
Cu plăcere, Lorena!
Mulțumesc!
Toma Aurora a spus…
Andreea, of! Nici cu ondulatorul nu-ți rezistă?
Toma Aurora a spus…
Larisa, m-am chinuit și eu puțin la început, dar până la urmă am prins mișcarea :D. Multă baftă dățile viitoare. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Sorana, o găsesc fi super rapidă! Te pup!
Loredana a spus…
Ce funny e poza cu maimutica! :))
Nu obisnuiesc sa folosesc mereu placa sau ondulatorul, insa ideea cu coditele impletite si apoi o placa, este geniala! O voi incerca! Bine...cred ca pt mine nu ar fi chiar suficiente 2 codite, la parul meu des! Ms de pont :)
Te pup
Toma Aurora a spus…
Loredana, hi hi! Am găsit-o pe Pinterest!
Sper să-ți iasă bine buclele. Pupici!